747 گروه جهادی در طرح شهید سلیمانی در قزوین به کارگیری شده‌اند


747 گروه جهادی در طرح شهید سلیمانی در قزوین به کارگیری شده‌اند

قزوین – ایرنا – رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: 747 گروه جهادی از ابتدای طرح شهید قاسم سلیمانی در قزوین به کارگیری و خدمات مختلفی را به جامعه هدف ارایه کرده اند.

سرهنگ امیر علی حسینیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد گروه جهادی در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در استان قزوین سازماندهی شده و دانشگاه علوم پزشکی را در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا و خدمت رسانی به آسیب دیدگان یاری کرده اند.

وی افزود: این طرح به صورت محله محور در استان قزوین اجرا شده و خدمات مختلفی از جمله بهداشتی، فرهنگی، امر به معروف، تحویل بسته های معیشتی و غیره صورت می گیرد.

این مسوول گفت: در این طرح بسیجیان براساس سازماندهی مورد نظر در سه تیم مراقبتی، تظارتی و حمایتی تقسیم بندی شده و براساس اعلام نیاز بیماران آسیب دیده، دانشگاه علوم پزشکی و دستگاه های نظارتی فعالیت های خود را انجام می دهند.

حسینیانی اضافه کرد: براساس نظرات مسوولان ستاد کرونا طرح شهید قاسم سلیمانی کمک زیادی را برای کنترل و مقابله با این ویروس منحوس انجام داده است و تا زمانی که ادامه این طرح نیاز باشد براساس ابلاغ ها و دستورات مراجع بالادست و ذیربط این خدمات ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین اظهار داشت: این طرح در تمامی شهرستان های استان قزوین در حال حاضر اجرا می شود و مهم ترین فعالیت این روزهای قرارگاه را می توان توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان کرونا نام برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن