بهترین کافه و رستوران های ساری


بهترین کافه و رستوران های ساری را در این مطلب جمع آوری کرده ایم تا در سفر به این شهر زیبا با اطمینان بیشتری به رستوران رفته و غذایی میل کنید . از آنجا که خوردن غذاهای محلی و بومی یک منطقه از لذت های سفر می باشد بخصوص شهرهای شمالی ایران که غذاهای خاص […]

بهترین کافه و رستوران های ساری را در این مطلب جمع آوری کرده ایم تا در سفر به این شهر زیبا با اطمینان بیشتری به رستوران رفته و غذایی میل کنید . از آنجا که خوردن غذاهای محلی و بومی یک منطقه از لذت های سفر می باشد بخصوص شهرهای شمالی ایران که غذاهای خاص و متنوعی دارند ، در ساری هم رستوران‌ها، فست فودها و کافی‌شاپ‌های خوب زیادی وجود دارد که شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید از میان آن‌ها یک مکان را انتخاب نمایید.

رستوران حاج حسن

مطابق نظر خیلی از گردشگران و مردم محلی ساری رستوران حاج حسن بهترین رستوران این شهر می‌باشد. این رستوران دارای یک معماری ساده و شیک و فضایی بزرگ، زیبا و دلباز است. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی و محلی شمالی است که کیفیت و طعم بسیار خوبی دارند. میرزاقاسمی و چلوگردن رستوران حاج حسن پرطرفدارترین غذاهای این رستوران هستند. در این رستوران همراه با غذا انواع چاشنی‌ها و مخلفات خوشمزه مانند زیتون پرورده، سیر ترشی، ماست و دوغ محلی و … سرو می‌شوند.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۲ جاده ساری به نکا.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران شالی

یکی از رستوران‌ های خوب و باسابقه ساری رستوران شالی است که دارای سلف سرویس و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی مطابق با همه سلیقه‌ها می‌باشد. این رستوران فضایی شیک و مدرن و کادری حرفه‌ای دارد و قیمت‌های آن به نسبت حجم و کیفیت غذا مناسب می‌باشند.

آدرس: مازندران، ساری، جاده دریا، مرکزخرید پردیس.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران هتل سالار دره

این رستوران در هتل چهارستاره سالار دره ساری قرار گرفته و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیتی مناسب سرو می‌کند. فضای این رستوران بسیار دلنشین است و می‌توانید هنگام صرف غذا از دیوارهای شیشه‌ای مناظر و طبیعت اطراف را تماشا کنید و لذتی دوچندان را تجربه نمایید. رستوران هتل سالار دره دارای سفره خانه و کافی‌شاپ نیز می‌باشد که برای صرف دسر پس از غذا بسیار مناسب هستند.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمنان.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران مارشو

یکی از بهترین رستوران‌ های ساری مارشو می‌باشد که علیرغم محیط کوچک، از تنوع غذایی ایرانی و محلی بسیار خوبی برخوردار است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی را با طعم خوب خانگی می‌توانید میل کنید. کیفیت بالای غذا و قیمت مناسب موجب شده است که این رستوران اکثر اوقات شلوغ باشد.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور (بیست متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران حاج محسن

یکی دیگر از رستوران‌ های ساری که انواع غذاهای محلی و ایرانی را با کیفیت عالی سرو می‌کند، رستوران حاج محسن می‌باشد. در این رستوران هم می‌توانید غذای پرسی سفارش دهید و هم می‌توانید از منوی سلف‌سرویس استفاده کنید. غذاهای محلی این رستوران محبوبیت زیادی نزد مسافران و گردشگران دارند.
آدرس : مازندران، ساری، بلوار داراب.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران سنتی کارن

یکی از خاص‌ترین رستوران‌ های ساری رستوران کارن می‌باشد. این مجموعه در واقع شامل رستوران، سفره‌خانه و کافی‌شاپ است و دارای فضایی بزرگ، زیبا و دلنشین بهمراه میزها و آلاچیق برای استفاده مشتریان می‌باشد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و محلی با مخلفات و دورچین سرو می‌شود.

آدرس: مازندران، ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران ایتالیایی میلان

برای داشتن یک تجربه متفاوت و چشیدن طعم غذاهای خاص ایتالیایی می‌توانید به رستوران میلان ساری بروید. در این رستوران می‌توانید مراحل آماده شدن غذا را از پشت شیشه تماشا کنید. در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی باکیفیت از جمله پیتزا و استیک سرو می‌شود.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی.

بهترین کافه و رستوران های ساری

رستوران اکبر جوجه

یکی از شعبات رستوران‌ های زنجیره‌ای اکبرجوجه نیز در شهر ساری قرار دارد که انواع غذاهای ایرانی و مخصوصا اکبر جوجه معروف را با کیفیتی خوب سرو می‌کند. نکته‌ مثبت رستوران‌ های زنجیره‌ای این است که کیفیت شعبه‌ها به‌طور نسبی برابر است.

آدرس: مازندران، ساری، کمربندی غربی، رو‌به‌روی میدان بار.

بهترین کافه و رستوران های ساری

کافه آش

رستورانی که برخلاف نامش منوی غذا دارد و از زرشک‌ پلو با مرغ تا آش و حلیم بادمجان سرو می‌کند. این کافه رستوران ساری دارای فضایی خاص و نوستالژی با دکوراسیونی زیبا می‌باشد که انواع غذاهای سنتی و محلی را با کیفیتی مطلوب عرضه می‌نماید.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی،‌ رو‌به‌روی پیوند ۳.

بهترین کافه و رستوران های ساری

خانه کباب عینی

همان‌گونه که از نام این رستوران پیداست، خانه کباب عینی انواع کباب‌های خوشمزه و لذیذ نظیر چنجه، کوبیده، سلطانی، شیشلیک و … را سرو می‌کند. فضای این کبابی ساده و شیک می‌باشد و می‌توانید در راحتی و آرامش کامل از طعم کباب‌های بی‌نظیر این مجموعه لذت ببرید.

آدرس: مازندران، ساری، سه راه فرح آباد.

بهترین کافه و رستوران های ساری

برگر کمپانی

یکی از بهترین رستوران های فست فود ساری که محبوبیت زیادی دارد برگر کمپانی می‌باشد. این رستوران دارای برگرهای متنوع در طعم‌های مختلف و فضایی شیک و زیبا است. قیمت منوی برگر کمپانی به نسبت سایر فست‌فودها بالاتر می‌باشد. ماشروم برگر مخصوص سرآشپز این مجموعه، یکی از بهترین و پرطرفدارترین غذاهای آن محسوب می‌گردد.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان سلمان فارسی، نبش کوچه ناصح.

بهترین کافه و رستوران های ساری

کافه کنج

یکی از بهترین و خاص‌ترین کافه‌ رستوران های ساری برای صرف صبحانه کافه کنج می‌باشد. منوی صبحانه این رستوران بسیار کامل و کیفیت مواد غذایی نیز قابل‌قبول و خوب است. این کافه علاوه بر صبحانه، فست فود نیز برای ناهار و شام سرو می‌کند. صبحانه انگلیسی، بشقاب هات‌داگ، برگرهای خوشمزه و پاستا پنه کافه کنج طرفداران زیادی دارد. همان‌طور که از اسم این کافه پیداست، محیط آن کوچک و دوستانه است. علاوه بر نوشیدنی‌های گرم مانند انواع قهوه و کاپوچینو، تنوع خوبی از نوشیدنی‌های سرد در کافه کنج به میهمانان ارائه می‌شود.

آدرس: مازندران، ساری، بلوار داراب، خیابان سعدی.

بهترین کافه و رستوران های ساری

کافه پراگ

یکی دیگر از بهترین کافه‌ رستوران های ساری کافه پراگ می‌باشد که دارای محیطی دوستانه، صمیمی و دلنشین است. پنکیک یکی از بهترین غذاهایی است که در این کافه سرو می‌شود. البته پنینی گوشت، لازانیا و چیپس و پنیر هم بسیار کیفیت مطلوبی دارند. نوشیدنی‌های گرم و سرد شده خوشمزه و متنوعی در این کافه نیز سرو می‌شود. قیمت‌ها در کافه پراگ بسیار مناسب هستند.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان پیروزی، نبش پیروزی ۲۲.

بهترین کافه و رستوران های ساری

کافه نو

کافه نو یکی از بهترین و معتبرترین کافه‌ رستوران های ساری است. خاص‌ترین و بهترین غذایی که در این کافه سرو می‌شود در واقع تست‌های بسیار خوشمزه‌‌‌ای مانند تست بادمجان است. سوپ جو، پنیر و سالاد سزار کافه نو نیز طرفداران زیادی دارد. همچنین در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم باکیفیت مطلوب سرو می‌شود.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، خیابان حافظ، نبش خیابان اقاقیا، ساختمان امید.

بهترین کافه و رستوران های ساری

دکان ویچ

دکان‌ ویچ پیتزا،‌ پاستا، برگر و از این‌ها مهم‌تر سیب‌زمینی سرخ‌ کرده‌های خوش‌مزه‌ای سرو می‌کند. اینجا یکی از گزینه‌های خوب فست‌فود در ساری است.

آدرس: مازندران، ساری، خیابان فرهنگ، کوی پیوندی، رو‌به‌روی پارک

بهترین کافه و رستوران های ساری

فست فود استار

برخورد معمولی کارکنان و پیتزاهای خوش‌مزه، همه‌ی آن چیزی است که از استار می‌توانیم بگوییم.

آدرس : ساری، خیابان پیوندی

بهترین کافه و رستوران های ساری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس