استاندار قزوین: 24 میلیارد تومان اعتبار به بخش شال اختصاص یافته است


استاندار قزوین: 24 میلیارد تومان اعتبار به بخش شال اختصاص یافته است

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: 24 میلیارد تومان اعتبار در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و شهرستان بویین زهرا به بخش شال اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در مراسم افتتاح یک طرح ورزشی در شهر شال از توابع شهرستان بویین زهرا به مناسبت هفته دولت، افزود: از این میزان اعتبار ۱۸ میلیارد تومان به اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در شهر شال اختصاص دارد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی چهره شهرها و روستاهای کشور تغییرات زیادی کرده و خدمات فراوانی به مردم ارایه شده که گذشتن و نام نبردن از آنها بی انصافی است.

استاندار قزوین در ادامه از شهر شال به عنوان خطه ای ولایتمدار و شهیدپرور نام برد و گفت: بزرگان زیادی از جمله مرحوم آیت الله موسوی شالی در این خطه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و جوانان زیادی نیز از این دیار راهی جبهه های حق علیه باطل شده و در راه حفظ ارزش ها جان خود را تقدیم کردند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود رمز پیروزی کشور در عرصه های مختلف را اتحاد ‌و انسجام دانست و افزود: با وحدت و همدلی توان عبور از مشکلات و دستیابی به قله های پیشرفت را داریم.

استاندار قزوین در ادامه سفر خود به بویین زهرا در جمع عده ای از شهروندان روستای خوزنین حضور یافت که اظهار داشتند برق آنان دو بار در روز و بیش از ۲ ساعت قطع می شود.

استاندار گفت: این مساله را پیگیری کرده و در این خصوص با مسوولان مربوط گفت وگو می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد