دولت سیزدهم، توان حل چالش‌های کشور را دارد


دولت سیزدهم، توان حل چالش‌های کشور را دارد

قزوین-ایرنا- نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم با ترکیبی از نیروهای با تجربه، جوان، متخصص و متعهد و با برخورداری از روحیه جهادی توان حل چالش‌ها و مشکلات پیش روی کشور را دارد.

به گزارش ایرنا، روح الله عباسپور روز سه شنبه در مراسم افتتاح خانه کشتی شال، افزود: دولت آقای رییسی، انگیزه بسیار بالایی برای خدمت به مردم و رفع مشکلات دارد و امیدواریم این دولت برای حل مشکلات مردم موفق باشد.

عباسپور خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در کنار دولت برای حل مسایل و مشکلات کشور و مردم عزم جدی دارد.

وی در ادامه یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: این شهدا الگو و اسوه های مدیران کشور و دولت های مختلف بوده و هستند.

عباسپور با بیان اینکه با روحیه انقلابی و ولایتمداری که مردم میهن اسلامی از خود نشان دادند شاهد شکست نقشه های دشمنان علیه انقلاب و نظام بوده ایم، افزود: دشمن همه سلاح های خود را علیه ایران از جمله جنگ نظامی، فرهنگی و اقتصادی و انواع تحریم ها به کار گرفت ولی موفق به زانو زدن ملت ایران اسلامی نشد.

نماینده مردم بویبن زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دیگر دست دشمن علیه ایران خالی شده است و بدون شک در سایه تلاش و انسجام مسوولان و مردم از گردنه ها عبور خواهیم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟