تصمیم عجیب مدیران استقلال: جذب بازیکن خارجی بعد از بازی با الهلال!


تصمیم عجیب مدیران استقلال: جذب بازیکن خارجی بعد از بازی با الهلال!

درحالی که استقلال نیاز دارد با بازیکنان شاخص گام به بازی با الهلال عربستان بگذارد، اما اصغرملکیان، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرده بهترین خرید این باشگاه که یک مهاجم خارجی است بعد از بازی با الهلال انجام می‌شود!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از جمله اتفاقات عجیب این روز‌ها در باشگاه استقلال خرید مهاجم خارجی جدید بعد از بازی با الهلال عربستان است که سوالات بسیاری را ایجاد کرده است. بعد از اینکه اصغر ملکیان اعلام کرد این بازیکن بعد از بازی با الهلال به استقلال ملحق می‌شود این سوال به وجود آمده که چرا تصمیم گیران در باشگاه استقلال قصد دارند بهترین خرید خود را برای مهم‌ترین بازی سال این باشگاه انجام دهند؟!

همه می‌دانند که اهمیت پیروزی مقابل الهلال عربستان چه میزان است و استقلال اگر در این بازی موفق به کسب پیروزی شود، به جمع ۸ تیم برتر آسیا می‌رود، اما ظاهرا مدیران باشگاه استقلال درهرشرایطی خود را بازنده این بازی می‌دانند که نمی‌خواهند قبل از بازی با الهلال عربستان از بهترین خرید خود رونمایی کنند! تردیدی نیست اگر مهاجم خوب خارجی که ملیکان وعده‌اش را داده پیش از این بازی با جمع آبی‌ها ملحق شود، استقلال شاسن بیشتری برای عبور از حریف سعودی خواهد داشت. به هرحال این هم از سیاست‌های عجیب درباشگاه استقلال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خودروساز معروف موبایل می‌سازد!/ عکس