میرباقری گفته بود نقش کیان فقط برای رضا رویگری است


میرباقری گفته بود نقش کیان فقط برای رضا رویگری است

رضا رویگری درباره نقش خود در سریال «مختارنامه» گفت: داوود میرباقری گفته بود نقش کیان فقط برای رضا رویگری است و هنرمند دیگری را برای تست گریم نیاورید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حاشیه ضبط تاریخ شفاهی در موزه سینما از زحمات رضا رویگری که سال‌ها در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت حرفه ای داشته است با اهدای لوح تقدیر، قدرانی شد. در گفتگوی تصویری تاریخ‌ شفاهی، رضا رویگری از کودکی، دوران تحصیل، حضور در فیلم‌ها و سریال‌ها و نمایش‌ها گفت. رضا رویگری در بخشی از این مصاحبه گفت: پدرم بسیار مذهبی بود و دلش می‌خواست روحانی شوم حتی در نوجوانی ماه رمضان در پشت بام خانه مان اذان می‌گفتم و در مسجد اعظم تجریش آموزش قرآن، دروس دینی و مذهبی آموختم.

وی عنوان کرد: اولین سریال تلویزیونی‌ام «چنگک» و اولین فیلم سینمایی‌ام «عقاب‌ها» ساخته ساموئل خاچیکیان بود که مخاطبان زیادی در زمان اکران داشته است اما خودم بهترین کار سینمایی‌ام را فیلم «بوتیک» می‌دانم.

رویگری درباره نقش خود در سریال «مختارنامه» نیز بیان کرد: داوود میرباقری گفته بود نقش کیان فقط برای رضا رویگری است و هنرمند دیگری را برای تست گریم نیاورید.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب زمانی که تئاتر کار می کردم و هنوز مقابل دوربین نرفته بودم داریوش مهرجویی برای فیلم «الموت» از من دعوت به همکاری کرد که آن فیلم به نتیجه نرسید و سال‌ها بعد با فیلم «اجاره نشین‌ها» فرصت این همکاری فراهم شد که تجربه بسیار شیرینی برایم بود.

این هنرمند پیشکسوت در فیلم‌های سینمایی همچون «عقاب‌ها»، «اجاره نشین‌ها»، «کانی مانگا»، «شب بیست و نهم»، «آلما»، «مسافر ری»، «بوتیک»، «دل شکسته» نقش آفرینی داشته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟