تیم‌های راه یافته مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی مشخص شد


تیم‌های راه یافته مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی مشخص شد

مهاباد- ایرنا- با برگزاری هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در جنوب استان، چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی این مسابقات مشخص شد.

به گزارش ایرنا، در آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی تیم‌های شاهو مهاباد و شهرداری محمدیار با قرار گرفتن در جایگاه اول و دوم این رقابت‌ها به عنوان نماینده جنوب استان به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

در هفته آخر این مسابقات تیم فوتبال شهرداری محمدیار در زمین خود توانست با نتیجه پنج بر یک ماد بوکان را شکست داده و با مجموع ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم گروه قرار گرفته و جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

همچنین تیم شاهو مهاباد نیز که پیش از این صعود خود را به عنوان سرگروه قطعی کرده بود، به علت حضور نیافتن حریف خود، با نتیجه سه بر صفر مقابل کارگران میاندوآب پیروز و با مجموع ۱۴ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی راه یافت.

در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی تیم‌های شاهو مهاباد و شهرداری محمدیار از جنوب استان و نود نوژین ارومیه و ماکو جوان از شمال حضور دارند که برای تکلیف عنوان قهرمانی این دوره با هم رقابت خواهند کرد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی در ۲ گروه شمال و جنوب برگزار شد.

میلاد بوکان، شاهو مهاباد، شهرداری محمدیار، منتخب سردشت، پرسپولیس حاجی خوش، ماد بوکان و کارگران میاندوآب در گروه جنوب استان حضور داشتند.

تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در آخرین دوره این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !