انسجام و وحدت خدمتگزاران مردم در استان قزوین امیدآفرین است


انسجام و وحدت خدمتگزاران مردم در استان قزوین امیدآفرین است

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: در استان قزوین امروز انسجام جدی و بالایی بین خدمت گزاران مردم وجود دارد که موجب امید مردم شده است.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور عصر سه شنبه در دیدار با امام جمعه بویین زهرا که در جریان سفر به این شهرستان برای افتتاح پروژه های هفته دولت انجام شد، افزود:امروزه در شهرستان بویین زهرا نیز انسجام و وحدت خوب و مثال زدنی بین مسوولان وجود دارد که مایه دلگرمی است.

جمالی پور خاطرنشان کرد: باید از فرصت کوتاه مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی به خوبی استفاده کنیم و تمامی ظرفیت‌ها را برای خدمت رسانی به مردم به کار بگیریم.

استاندار قزوین با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم، گفت: مردم به خدمات دولت جدید امید بسته اند و امیدواریم دولتمردان جدید در خدمت به مردم سربلند و موفق باشند.

امام جمعه بویین زهرا نیز در این دیدار یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: دهم شهریور سالروز زلزله سال ۴۱ در بویین زهرا است و یاد درگذشتگان این سانحه طبیعی را گرامی می داریم.

حجت الاسلام اسدالله رضوانی افزود: مسوولان در نظام جمهوری اسلامی نعمت خدمت به مردم را پیدا کرده اند و باید از این فرصت کوتاه برای خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت خداوند استفاده کنند.

وی با اشاره به نقش وحدت و انسجام در پیشبرد اهداف دین و خدمت رسانی بهتر به مردم، گفت: رحمت خدا در وحدت است چرا که در اختلاف هیچ کس پیروز و کامروا نمی شود.

امام جمعه بویین زهرا با بیان اینکه مردم ما دلداده انقلاب و نظام و رهبری هستند، افزود: مردم بویین زهرا در انتخابات بالای ۷۴ درصد مشارکت داشتند و همواره پشتیبان انقلاب و نظام بوده اند که جای قدردانی و سپاس دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!