ساخت دبیرستان 12 کلاسه؛ هدیه پتروشیمی امیرکبیر به مردم ماهشهر


ساخت دبیرستان 12 کلاسه؛ هدیه پتروشیمی امیرکبیر به مردم ماهشهر

عملیات اجرایی احداث دبیرستان 12 کلاسه دخترانه در فاز هفت شهرستان بندرماهشهر با حمایت شرکت پتروشیمی امیرکبیر همسو با مسئولیت‌هایی اجتماعی آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، آیین کلنگ‌زنی و امضای تفاهم‌نامه ساخت دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در شهرستان بندرماهشهر با حمایت پتروشیمی امیرکبیر امروز (چهارشنبه، ۱۰ شهریورماه) با حضور فرماندار و نماینده مردم شهرستان، رئیس آموزش و پرورش بندر ماهشهر، معاون مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان و مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر برگزار شد.

عبدالکریم پهلوانی، مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر در این آیین با اشاره به اهداف مجموعه امیرکبیر در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: یکی از سیاست‌های این شرکت ایفای هدفمند مسئولیت اجتماعی در سطح شهرستان بندرماهشهر است و به همین منظور با هماهنگی مسئولان شهرستان و نیازسنجی انجام‌شده، پروژه احدات دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه تعریف و امروز کلنگ‌زنی شد.

وی تعریف این پروژه را در سایه حمایت‌های فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی دانست و گفت: در همین جا از فرماندار، مسئولان و نماینده مردم شهرستان که همگام با صنعت و در کنار صنعت هستند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم این پروژه به‌موقع به‌عنوان هدیه‌ای از مجموعه صنعت به مردم شریف شهرستان بندر ماهشهر تقدیم شود.

فرماندار بندر ماهشهر: پروژه منطبق بر نیاز منطقه تعریف شده است

فریدون بندری، فرماندار شهرستان بندر ماهشهر نیز در این آیین درباره اهمیت پروژه دبیرستان ۱۲ کلاسه افزود: امروز شاهد کلنگ‌زنی یکی از پروژه‌های بسیار خوب و کارشناسی منطقه، یعنی مدرسه‌ای در یکی از مناطق متراکم و حاشیه‌ای شهر بودیم. اهمیت این پروژه به نیازمندی منطقه به گسترش فضای آموزشی است و این مهم با همت و نگاه مثبت شرکت پتروشیمی امیرکبیر انجام شد.

وی با قدردانی از خیران مدرسه‌ساز و به‌ویژه پتروشیمی امیرکبیر ادامه داد: امید داریم با تداوم این نگاه مثبت کار این مدرسه به سرانجام برسد و در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح آن باشیم.

عملیات اجرایی احداث دبیرستان دخترانه ۱۲ کلاسه در فاز هفت شهرستان بندر ماهشهر در حالی آغاز شد که پیش‌تر شرکت پتروشیمی امیرکبیر مدرسه مصطفی خمینی را نیز در شهرک طالقانی همسو با تعهدهای اجتماعی ساخته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید