ناراحتی شدید ستاره آبی ها پس از ورود به زندان


بنجامین مندی، مدافع منچسترسیتی، تصور می‌کرد که قرار است در سوییت ویژه زندان حضور داشته باشد اما پس از ورود به محل اقامتش دچار شوک و ناراحتی شدیدی شد. نوشته ناراحتی شدید ستاره آبی ها پس از ورود به زندان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

ناراحتی شدید ستاره آبی ها پس از ورود به زندان

بنجامین مندی پس از ورود به محل اقامتش در زندان دچار شوک و ناراحتی شدیدی شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۴:۱۵
ناراحتی شدید ستاره آبی ها پس از ورود به زندان

بنجامین مندی، مدافع منچسترسیتی، تصور می‌کرد که قرار است در سوییت ویژه زندان حضور داشته باشد اما پس از ورود به محل اقامتش دچار شوک و ناراحتی شدیدی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماموران به بنجامین مندی بازیکن ۲۷ ساله که به چهار مورد تجاوز و یک مورد آزار جنسی سه نفر متهم شده گفته بودند که در سوییت ویژه مخصوص زندانیان آسیب پذیر در زندان آلتکورس در لیورپول نگهداری خواهد شد. با این حال این فوتبالیست به اشتباه تصور کرده بود که قرار است در بخش ویژه افراد سرشناس زندانی باشد و پس از این که متوجه شد شرایط به این صورت نیست دچار شوک شد.

منبعی آگاه در این باره به سان گفت:

« وقتی بنجامین مندی به زندان رسید، کارکنان به او توضیح دادند که قرار است برای حفظ امنیتش در بخش ویژه زندان اقامت کند. وقتی که سلول را دید و متوجه شد که باید در کنار چه کسانی قرار بگیرد بسیار ناراحت شد. او به هیچ وجه راضی نبود و این تجربه سنگینی برای او به حساب می‌آمد.»

این فوتبالیست که در پست دفاع چپ برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی می‌کند، هفته گذشته به چهار مورد تجاوز و یک مورد آزار جنسی متهم شده بود. مندی که پیراهن تیم ملی فرانسه را نیز بر تن دارد تا زمان انجام تحقیقات از سوی باشگاه کنار گذاشته شد. پنج اتهام مطرح شده علیه این ستاره درباره سه فرد بالای ۱۶ سال است گفته می‌شود بین اکتبر سال گذشته میلادی و ماه جاری صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...