بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا +تصاویر


بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا +تصاویر

مینا وحید نقش مهتاب در سریال افرا را بر عهده دارد.

پخش سریال جذاب و پربیننده افرا به تازگی از شبکه یک سیما شروع شده است. سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی می باشد. در این سریال بازیگران توانمند و مشهور بسیاری بازی می کنند. مینا وحید نقش مهتاب در سریال افرا را بر عهده دارد.

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا +تصاویر

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت، بازیگر است. مینا وحید فارغ التحصیل فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر و بازیگری است.مینا وحید یک خواهر و یک برادر بنام میلاد دارد، ودر خانواده ای پنج نفره زندگی میکرد کـه چندی پیش پدرش را از دست داد.

مینا وحید در مورد ترس از موفق نشدن در این راه گفت : هنوز هم می ترسم این ترس یکی از لذت های بازیگری است؛ چون ممکن است پس از هر کار خوبی که بازی می کنی، دیگر پیشنهاد خوبی نداشته باشی ولی این هم جزو لذت های این کار است.

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا +تصاویر

سوابق بازیگری مینا وحید

مینا وحید بازیگری را از دوران دانشجویی آغاز کرده و بور حرفه ای از سال ۱۳۹۰ با فیلم ساعت به وقت صفر وارد سینما شد و با بازی در فیلم دوران عاشقی در سال ۱۳۹۳ به اوج شهرت رسید.

مینا وحید در جدیدترین فیلم خود در زمینه بازیگری در سریال افرا در سال ۱۴۰۰ در نقش دکتر مهتاب فروزش ، برادرزاده محمود، دخترعموی مسعود و مائده، همسر مسعود (روزبه حصاری) حضور دارد و نقش مقابلش را روزبه حصاری در نقش مسعود فروزش محیط بان، پسر محمود و پروین، برادر مائده، پسرعمو و همسر مهتاب در این مجموعه تلویزیونی بازی کرده است.

بازیگر نقش مهتاب در سریال افرا +تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل