تهرانی‌ها در ممنوعیت تردد بیشترین سفر را به اصفهان داشتند


تهرانی‌ها در ممنوعیت تردد بیشترین سفر را به اصفهان داشتند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به آمار تردد خودروها در راه های استان از مجموع 146 تردد شمار، گفت: تردد خودروها در بازه زمانی 23 تا 31 مرداد ماه 30 درصد کمتر شده است و در این مدت، خودروهای با پلاک تهران در میان تمام استان ها در محدودیت های کرونایی بیشترین سفر را به اصفهان داشته اند.

محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تردد خودروها در راه های استان در چند روز تعطیلات و محدودیت های تردد از ۲۳ تا ۳۱ مرداد ماه، اظهار کرد: مجموع کل تردد در راه های استان اصفهان در این بازه زمانی ۵ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۷۳۰ وسیله نقلیه بوده که نسبت به بازه زمانی از ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه میزان ترددها ۲۶ درصد کمتر شده است.

وی افزود: مجموع تردد خودروهای ورودی در این بازه زمانی ۳۷۰ هزار و ۶۵۱ خودرو بود که نسبت به آمار تردد هفته قبل از محدودیت ها میزان ترددها ۳۱ درصد کمتر شده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان همچنین اضافه کرد: میزان تردد خودروهای خروجی در راه های استان در بازه زمانی یاد شده ۳۷۰ هزار و ۶۵۱ مورد بود که نسبت به یک هفته قبل از محدودیت ها ۲۸ درصد خروجی خودروها از استان کاهش یافت.

وی با اشاره به بیشترین تردد خودروهای غیربومی در راه های استان اصفهان، گفت: در این مدت در میان خودروهای با پلاک غیربومی به ترتیب خودروهای پلاک تهران با بیش از ۷.۴ درصد، فارس با ۵.۳ درصد، چهارمحال و بختیاری با ۴.۷ و همچنین خوزستان، یزد، خراسان رضوی، کرمان و قم بیشترین تردد را در راه های استان اصفهان داشتند.

صلواتی همچنین یادآور شد: ۶۶.۵ درصد تردد در راه های استان اصفهان داخل استانی و مربوط به پلاک های اصفهان بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!