ناکامی والیبال ایران در رسیدن به فینال نوجوانان جهان


ناکامی والیبال ایران در رسیدن به فینال نوجوانان جهان

تهران- ایرنا- تیم والیبال نوجوانان ایران با شکست مقابل لهستان نتوانست به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان برسد.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال زیر ۱۹ سال جهان امروز (چهارشنبه) برگزار شد و تیم ایران با نتیجه سه بر یک مقابل لهستان شکست خورد. ست‌های اول، دوم و چهارم این بازی با امتیازات ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ به سود لهستان به پایان رسید و ایران فقط در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد.

این نخستین بار در این رقابت‌ها بود که تیمی موفق شد در یک ست مقابل لهستان به پیروزی برسد. ایران در مرحله گروهی این مسابقات هم مقابل لهستان با نتیجه سه بر صفر شکست خورده بود.

مسعود آرمات سرمربی تیم نوجوانان ایران در این بازی تیم خود را با ترکیب یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، عرشیا به‌نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) روانه میدان کرد.

در میان بازیکنان ایران، امیرمحمد گل‌زاده با ۲۳ امتیاز، بیشترین موفقیت را در کسب امتیاز داشت.

بازیکنان ایران در مجموع ۹۲ امتیاز شامل ۲۹ حمله، ۱۰ دفاع، ۶ سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آوردند. لهستان نیز ۹۹ امتیاز شامل ۵۹ امتیاز حمله، ۱۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۱ امتیاز از اشتباهات شاگردان آرمات کسب کرد.

در دیگر مسابقه مرحله نیمه‌نهایی، بلغارستان در ادامه عملکرد شگفتی‌آفرین خود مقابل روسیه به پیروزی رسید تا راهی دیدار نهایی شود.

فردا از ساعت ۱۶ ایران و روسیه در دیدار رده‌بندی به مصاف هم می‌روند و لهستان و بلغارستان هم از ساعت ۱۹ بازی فینال را برگزار می‌کنند.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر ۱۹ سال) از ۲ تا ۱۱ شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در ۲ سالن آزادی و فدراسیون برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!