خیر کرجی 100 سبد کالا به خانوارهای نیازمند توزیع کرد


خیر کرجی 100 سبد کالا به خانوارهای نیازمند توزیع کرد

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: خیر کرجی 100 سبد کالا به ارزش 400 میلیون ریال بین خانوارهای نیازمند دراین استان توزیع کرد.

محمد محمدی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:«حسن پیشنماز» این سبد های کالا را که شامل، سویا، قند،برنج، روغن ،Hبلیمو، رشته آش، کشک،شکر،رب ،حبوبات و ماکارونی است را در قالب کمک های غیر نقدی اهدا کرده است.
وی ادامه داد: اکنون مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد با هدف شناسایی نیازمندان راه اندازی شده و خیرین می توانند با هماهنگی این نهاد حمایتی در طرح های مشارکتی کمک به نیازمندان همراه شوند.

محمدی فرد یاد آورشد: همچنین در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر ۳۷ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان مردم خیر نذورات و قربانی خود را از طریق کمیته امداد البرز و مراکز نیکوکاری به دست نیازمندان رساندند.

وی گفت: همچنین در تیرماه سالجاری خیر طالقانی با واریز ۱۰۰ میلیون تومان به‌حساب ایتام مورد حمایت کمیته امداد امام (ره) طالقان به هر فرزند یتیم بیش از ۵ میلیون تومان هدیه داد.

محمدی فرد افزود: خیر ساوجبلاغی نیز امسال یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع به ارزش ۱ میلیارد تومان برای ساخت چهار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد اهدا کرد.

۵۳ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان