آغاز دوره‌ های آموزش قرآن ویژه بانوان در آستان مقدس عباسی


آغاز دوره‌ های آموزش قرآن ویژه  بانوان در آستان مقدس عباسی

دوره های آموزش قرآن برای بانوان از سوی مرکز آموزش قرآن بانوان وابسته به مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی در نجف اشرف آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه جهانی الکفیل، مرکز آموزش قرآن بانوان وابسته به مجمع علمی قرآن کریم آستان مقدس عباسی هشت دوره آموزشی را ویژه بانوان در سنین و دوره‌های تحصیلی مختلف آغاز کرد.

این دوره‌ها در ساختمان مرکز آموزش قرآن در استان نجف اشرف و سایر شعبه‌ های این مرکز در استان‌های مختلف برگزار می ‌شود و این دوره ها شامل قرائت قرآن، احکام قرآن، حفظ و روش یادگیری است که تحت نظارت اساتید خبره در زمینه های قرآنی برگزار می شود.

منار الجبوری، مسئول مرکز آموزش درباره کلاس ‌های قرآنی بانوان گفت: کلاس‌ های احکام و قرائت قرآن برای دوره‌های تحصیلی مختلف از جمله دوره ابتدایی، متوسطه و دانشگاهی برگزار می‌ شود. دوره‌ های حفظ قرآن کریم نیز برای گروه سنی نوجوان برگزار می‌ شود که شامل حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم می شود.

وی افزود: علاوه بر کلاس‌ های حضوری که در آموزشگاه قرآن کریم در نجف اشرف و شعبه های مختلف آن برگزار می ‌شود، تدریس دروس قرآنی از طریق مجازی نیز برگزار می شود.

گفتنی است، مرکز آموزش قرآن بانوان آستان مقدس عباسی هرساله فعالیت ‌های قرآنی متنوعی از جمله کلاس‌ های آموزش قرآن را برگزار می‌ کند که امسال به دلیل شرایط کرونا، این کلاس‌ ها با رعایت پروتکل ‌های بهداشتی و با تعداد محدودی قرآن پژوه و همچنین از طریق آموزش مجازی برگزار می ‌شود.

پایان پیام/43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر