روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22


روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22

بازی فیفا 22 به زودی برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد. برخی گیمرها مشتاق هستند که لیگ برتر ایران را به این بازی اضافه کنند. اما روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22 به چه صورت است؟ روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22 بازی فیفا 22 با تغییراتی در گیم‌پلی و […] نوشته روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22 اولین بار در کلیک. پدیدار شد.

روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا ۲۲

بازی فیفا ۲۲ با تغییراتی در گیم‌پلی و آیتم‌های جدید، روز ۹ مهر ۱۴۰۰ برای کنسول‌ها و پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی فوتبالی دارای لیگ‌های باشگاهی مختلفی از قاره‌های مختلف است به طوری که گیمرها می‌توانند با تیم مورد علاقه خود فوتبال بازی کنند.

گیمرهای ایرانی همیشه دوست داشتند لیگ برتر فوتبال ایران هم در سری بازی‌های فیفا حضور داشته باشد. اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. دلایل زیادی مبنی بر عدم حضور لیگ ایران در فیفا وجود دارد. مهم‌ترین موضوع، مسئله تحریم‌های کشور ما است که باعث شده الکترونیک آرتز سمت این موضوع نرود.

روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22رأی‌گیری برای اضافه شدن لیگ‌ها

به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، امکان حضور و سرمایه‌گذاری شرکت EA در ایران وجود ندارد. بنابراین، الکترونیک آرتز فضای تبلیغات در ایران و استفاده از لایسنس لیگ برتر را ندارد. یکی دیگر از دلایل عدم حضور لیگ ایران در بازی فیفا، این است که قانون کپی‌رایت در ایران رعایت نمی‌شود.

به همین دلیل،‌ شرکت‌های مختلف نمی‌توانند در ایران سرمایه‌گذاری کنند. گفتنی است، قانون کپی‌رایت برای رشد محصول بسیار مؤثر است و میزان رشد آن را افزایش می‌دهد. این قانون برای جلوگیری از حقوق شرکت‌ها به وجود آمده است.

چگونه لیگ برتر ایران به فیفا اضافه می‌شود؟

با این تفاسیر، سایتی به اسم Fifplay ایجاد شده است که نسبت به اضافه شدن آیتم‌ها، بازیکنان تصویر کاور بازی و لیگ‌های مختلف کشورها، از کاربران نظرسنجی می‌کند. این سایت که به صورت مستقل فعالیت می‌کند، لیگ‌ها و آیتم‌های پرطرفدار کاربران را لیست می‌کند. سپس این فهرست را برای رأی‌گیری در سایت خود قرار می‌دهد.

روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا 22سایت Fifplay

سایت Fifplay هر سال از کاربران می‌پرسد که دوست دارند چه لیگ‌هایی به بازی فیفا اضافه شوند. معمولا الکترونیک آرتز به این نظرسنجی توجه می‌کند و به خواسته کاربران پاسخ می‌دهد. به طوری که، لیگ‌ فوتبال کشورهای لهستان و ترکیه به این شکل به بازی فیفا اضافه شده‌اند.

تا الان لیگ‌های یونان و اوکراین بیشترین رأی را برای اضافه شدن در فیفا ۲۲ کسب کرده‌اند. برای شرکت در نظرسنجی سایت Fifplay، شما می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. امیدواریم شاهد حضور لیگ برتر ایران و تیم‌های بزرگ استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و فولاد در سری‌ بازی‌های فیفا باشیم.

نظر شما به روش اضافه شدن لیگ ایران به فیفا ۲۲ چیست؟ آیا شما در این نظرسنجی شرکت می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس