کشف بیش از 600 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان


کشف بیش از 600 کیلوگرم موادمخدر و دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری سه سوداگر مرگ و کشف بیش از 600 کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات تکاوران پلیس در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرداراحمد طاهری اظهارکرد: به دلیل موقعیت خاص منطقه‌ای و همجواری سیستان و بلوچستان با مرزهای پهناور و گسترده، مبارزه بی‌امان با پدیده خانمان سوز مواد مخدر اولویت اصلی پلیس استان بوده و اعضای باندهای مسلح مواد مخدر به طور مداوم مورد رصد و پایش قرار می‌گیرند.

وی افزود: در راستای این مبارزه شبانه‌روزی شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان سراوان با هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان و همچنین پایش‌های دقیق و تخصصی اعضای یک باند مسلح را که از مناطق جنوبی استان به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو اقدام به جابجایی مواد مخدر به مرکز استان می‌کردند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اعضای این باند مسلح پس از اینکه در یکی از محور روستایی شهرستان سراوان وارد کمین تکاوران پلیس شده با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر می‌شوند که پس از مدتی درگیری مسلحانه ماموران موفق به توقیف ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ می‌شوند.

وی بیان‌کرد: در این عملیات با هوشمندی و اقتدار ماموران انتظامی سه سوداگر مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان مجموعا ۶۳۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد افیونی شامل مقدار ۵۶۳ کیلو و ۱۰۰ گرم تریاک و ۷۵ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در این عملیات مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف و ضبط شد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط سیستان و بلوچستان پهناور اجازه نخواهد داد که قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد پلیس با آنان قاطع خواهد بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی