معرفی و بررسی بروکر روبو فارکس با 30 دلار بونوس رایگان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : (/)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی و بررسی بروکر روبو فارکس با 30 دلار بونوس رایگان

یکی از مهمترین ضروریات آغاز معاملات در فارکس این است که بتوانید بهترین بروکر فارکس را برای خود انتخاب نمایید. مسئله تعیین کارگزار مهمترین قدم برای تبدیل شدن به یک معامله‌گر سودده است. چرا که ممکن است یک بروکر کم اعتبار در روند معاملات شما خلل وارد نماید.

بروکرهای کلاهبردار و بروکرهای بی اعتبار هر روزه برای جلب مشتری در تلاش اند. بازاریاب‌های بروکرهای تازه واردی که بنیه‌ مالی کافی و اعتبار مناسبی ندارند خود را به آب و آتش می‌زنند تا بتوانند مشتریان بیشتری در بازار ایران جذب کنند. چراکه بسیاری از بروکرهای معتبری مانند اکسنس، هات فارکس، فارکس تایم و ... به دلیل تحریمها از بازار ایران خداحافظی کردند و فضای بازار ایران برای بروکرهای ضعیف و کلاهبردار مستعد و مهیا شد.

با این حال بعضی بروکرهای قدیمی و با سابقه کماکان در بازار ایران حضور دارند و به مشتریان خدمات می‌دهند.

معرفی و بررسی بروکر روبو فارکس با 30 دلار بونوس رایگان

امروز می‌خواهیم به شما سایتی را معرفی کنیم که تمام بروکرهای مهم را مورد بررسی و نقد قرار داده و به شما در انتخاب بروکر کمک خواهد کرد. سایت ایران بروکر با بررسی بروکرهای مهمی مثل آلپاری، لایت فارکس، یو اس جی اف ایکس، آمارکتس، اف بی اس و .... کار را برای کسانی که میخواهند تازه به بازارهای مالی پا بگذراند راحت کرده است.

سایت «ایران بروکر» به عنوان دیدبان بروکرهای فارکس در سال 1398 راه اندازی شد و در این مدت بروکرهایی که اعتبار کافی ندارند و احتمال کلاهبرداری آن ها وجود دارد را معرفی می کند. همچنین بروکرهایی که معتبر هستند و ایرانیان میتوانند با آن ها وارد بازارهای جهانی شوند را معرفی و نقد و بررسی می کند.

معرفی بروکر روبو فارکس

یکی از این بروکرهای معتبر بروکر روبو فارکس است. برای آشنایی هر چه بیشتر با این بروکر با ما همراه باشید.

اعتبار و امنیت روبو فارکس

روبوفارکس توسط نهاد IFSC رگوله شده است. رگولاتوری ها برای این تشکیل شدند تا در مقابل تخلفات و مشکلات بروکرها از حقوق تریدرها حمایت کنند.

روبوفارکس در کشور بلیز تحت رگولاتوری IFSC با شماره 000138/107 ثبت شده است. رگولاتوری IFSC در سال ۱۹۹۹ با هدف نظارت بر بروکرها تاسیس شده است. کاربرد رگولاتوری این است که کاربران در صورت بروز هرگونه تخلف بروکر می‌توانند به نهاد نظارتی یا همان رگولاتوری شکایت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کارکرد رگولاتوری این مطلب را ببینید. البته روبوفارکس به مشتریان اروپایی خود با رگولاتوری بسیار معتبر CySec خدمات می‌دهد.

30 دلار بونوس رایگان روبوفارکس

خوشبختانه یکی از مزایای بروکر روبو فارکس ارائه ی یک بونوس جذاب معاملاتی است. این بونوس به این شکل است که شما پس از ثبت نام با واریز 10 دلار 30 دلار بونوس رایگان دریافت میکنید و در مجموع با 40 دلار می توانید معاملاتتان را آغاز کنید و هرچه سود کردید را برداشت نمایید. این مبلغ را بروکر به خاطر اینکه مشتریان بتوانند راحتتر خدمات آن را تست نمایند ارائه میدهد و نشان دهنده ی این است که بروکر به خدماتی که میدهد اطمینان کافی دارد.

مایه ی خوشحالی است که تقریبا هیچ شرطی برای برداشت سود حاصل از این بونوس وجود ندارد.

پس توصیه میکنیم این بونوس 30 دلاری را از دست ندهید. اگر مشکلی داشتید میتوانید در انجمن پرسش و پاسخ فارکس سایت ایران بروکر مطرح نمایید.

برای دریافت این بونوس جذاب معاملاتی و ورود به سایت اصلی روبو فارکس و ثبت نام در آن و مشاهده ی اطلاعات بیشتر از این بروکر وارد صفحه زیر شوید.

بررسی تخصصی بروکر روبو فارکس و دریافت بونوس 30 دلاری رایگان

معرفی و بررسی بروکر روبو فارکس با 30 دلار بونوس رایگان

مزایای روبوفارکس

لوریج بالا رگوله‌ی IFSC ارائه VPS رایگان ۳۰ دلار بونوس خوش‌آمد‌گویی واریز و برداشت لحظه‌ای وبمانی بیش از 10 سال سابقه و اعتبار بالا اسپردهای پایین و سرعت بالای سرورها پشتیبانی از دو پلتفرم R Trader و cTrader

معایب روبوفارکس

عدم وجود سایت به زبان فارسی ضعف در پشتیبانی به زبان فارسی

برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید به صورت مستقیم نیز به سایت این بروکر وارد شوید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواب فرهاد در بیداری