استاندار کرمانشاه بر حل مشکل کم آبی پاوه تاکید کرد


استاندار کرمانشاه بر حل مشکل کم آبی پاوه تاکید کرد

کرمانشاه ـ ایرنا ـ استاندار کرمانشاه عصر پنجشنبه به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات محلی از مخزن آب شرب سراب هانی کوان پاوه بازدید کرد و بر حل مشکل کم آبی این شهر تاکید نمود.

به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند در سفر به شهرستان پاوه و بازدید از مخزن آب شرب سراب هانی کوان افزود: برای رفع مشکل کم آبی در برخی محله ها و روستاهای پایین دست تکمیل پروژه ها و زیرساخت های آبرسانی در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه برنامه های سفر به پاوه از محل پیشنهادی برای احداث پارک جنگلی (بام پاوه) به منظور ایجاد تفریحگاه برای گردشگران و مردم بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه در این بازدید از پاوه به عنوان شهری بی نظیر با جذابیت های گردشگری ویژه نام برد و اظهار داشت: در طرح مطالعاتی انجام شده به خواسته ها و انتظارات مردم نیز از این پارک و تفریحگاه توجه شود.

بازوند همچنین از شهرک صنعتی شهرستان پاوه بازدید و بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه برای تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» باید همه مسوولان و مدیران در رفع مشکلات تولید کنندگان اهتمام جدی داشته باشند؛ گفت: روند کاری این واحد تولیدی به دلیل مشکلات مالی دچار تعطیلی موقت شده و با توجه به اینکه احیای واحدهای راکد در اولویت برنامه های استان نیز قرار دارد با بانک عامل مذاکره و مسیر فعالیت مجدد این واحد تسهیل می شود.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403