آخرین اخبار از وضعیت سلامتی چمران رئیس شورای شهر تهران+فیلم


آخرین اخبار از وضعیت سلامتی چمران رئیس شورای شهر تهران+فیلم

سروری گفت:آقای چمران روز یکشنبه همراه زاکانی، شهردار تهران در شورای شهر حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: اولین اقدام زاکانی بعد از حکم وزیر کشور، عیادت از آقای چمران و اجازه از ایشان بود. این نحو عمل نشان می‌دهد که صمیمیت بالایی بین شورای شهر و شهرداری وجود دارد.

وی درباره حال چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: الحمدالله حال ایشان خوب است و احساس می‌کنیم که روند بهبودی ایشان در حال طی شدن است. همچنین آقای چمران اظهار امیدواری کردند که در روز یکشنبه همزمان با حضور زاکانی، در صحن شورا حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما امیدوار هستیم ایشان با حضورشان همه مردم تهران و کشور را خشنود کنند. چراکه چمران ظرفیت و سرمایه ملی است.

وی درباره انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: زاکانی یکی شخصیت‌های معتبر ملی است. ایشان در بحث انتخابات ریاست جمهوری جزو کاندید‌ا ها بودند و خوش درخشیدند. همچنین مهمترین ویژگی که مردم از زاکانی می‌شناسند، پرچم‌داری مبارزه با فساد است؛ موضوعی که برای کشور و تهران در اولویت است؛ بنابراین باید نگاه‌مان را از نظارت‌های پسینی به سمت نظارت‌های پیشینی ببریم.

سروری ادامه داد: کارنامه زاکانی خود نشان‌دهنده مبارزه با فساد است. چیزی که اهمیت دارد مبارزه با بستر‌های فسادزاست. این بسترهای فساد است که مفسدین را به وجود می‌آورد؛ بنابراین این بستر‌ها نیازمند توجه و نظارت بیشتری است. در این بحث هم با آقای زاکانی به توافق رسیده ایم که نظارت‌های پیشینی را اهمیت دهند.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت:سال آخر دوره چهارم شورای شهر که حضور داشتیم ۱۰۰ کیلومتر مترو تحویل دادیم و هر ماه یک ایستگاه مترو افتتاح می کردیم؛ بار‌ها از مجامع بین المللی مورد تقدیر قرار گرفتیم، ما اگر واگن اضافه کنیم به راحتی می توانیم ظرفیت موجود حمل و نقل را دو برابر کنیم و میشود ظرفیت توقف ایستگاهی را از ۷ دقیقه به ۳ دقیقه برسانیم.

در حال تکمیل....

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس