معرفی تویوتا هایلوکس نسخه Revo GR اسپرت 2022


معرفی تویوتا هایلوکس نسخه Revo GR اسپرت 2022

جدیدترین عضو این خط‌تولید روو GR اسپرت است که چیزی بیش از یک کیت بدنه با آپشن‌های محدود نیست. آپشن دیفرانسیل‌عقب برای نسخه با ارتفاع کمتر و آپشن چهارچرخ‌محرک برای نسخه با ارتفاع بیش‌تر در دسترس است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا از دهه ۱۹۷۰ پیکاپ‌تراک‌های هایلوکس را در تایلند تولید می‌کند و این بازار پر از نسخه‌های مختلف و ویژه‌ای است که در بقیه مناطق دنیا در دسترس نیستند. جدیدترین عضو این خط‌تولید روو GR اسپرت است که چیزی بیش از یک کیت بدنه با آپشن‌های محدود نیست. آپشن دیفرانسیل‌عقب برای نسخه با ارتفاع کمتر و آپشن چهارچرخ‌محرک برای نسخه با ارتفاع بیش‌تر در دسترس است.

معرفی تویوتا هایلوکس نسخه Revo GR اسپرت 2022

نسخه دیفرانسیل‌عقب نسبت به‌نسخه تمام‌چرخ‌محرک ۲۳ میلی‌متر به‌زمین نزدیک‌تر است که هندلینگ این پیکاپ‌تراک اندازه متوسط را بهبود می‌بخشد. هایلوکس روو GR اسپرت با یک موتور ۲.۸ لیتری توربودیزل چهار سیلندر که توان ۲۰۱ اسب‌بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون‌متری تولید می‌کند، عرضه می‌شود. این به‌هیچ‌عنوان در حد و اندازه موتور دو لیتری توربودیزل اکوبلو فورد رنجر رپتور نیست.

معرفی تویوتا هایلوکس نسخه Revo GR اسپرت 2022

همچنین پیکاپ‌تراک فورد جعبه‌دنده ۱۰ سرعته دارد؛ درحالی که جعبه‌دنده هایلوکس شش‌سرعته است. هایلوکس روو GR اسپرت با الهام از یک نسخه ویژه برای بازار برزیل از سال ۲۰۱۸ با کالیپرهای ترمز قرمز درجلو و ترمزهای طبلی در عقب عرضه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...