چهار سارق زن و مرد در تهران دستگیر شدند


چهار سارق زن و مرد در تهران دستگیر شدند

تهران- ایرنا- جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: چهار سارق زن و مرد که اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو در محله گیشا می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روز شنبه پایگاه خبری پلیس، علیرضا ناصری‌نژاد اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری‌های خودرو و فعالیت یک باند در ارتکاب به این سرقت‌ها، ماموران کلانتری ۱۳۷ نصر با استفاده از دوربین‌های مداربسته و سرنخ های برجای مانده از متهمان، چهار سارق زن و مرد را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران مذکور پس از اخذ مجوز قضائی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری سارقان حرفه‌ای شدند و آن‌ها به ۲۰ فقره سرقت باطری و محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.

انهدام باند سرقت حرفه‌ای در محله امام زاده داود

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۴۳ امام زاده داوود با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه‌ای سرقت اماکن خصوصی در این منطقه باخبر شدند.

سرهنگ ضرغام آذین ادامه داد: ماموران با بررسی‌های همه جانبه مخفیگاه متهمان را که با تشکیل باندی سه نفره متشکل از ۲ زن و یک مرد را شناسایی کردند.

وی خاطرشنان کرد: ضمن هماهنگی‌های قضائی، پس از تشکیل تیم‌های عملیاتی متهمان که در منازل استیجاری نقاط حاشیه‌ای محله امام زاده داوود سکونت داشتند که در اقدامی ضربتی همراه با یک مالخر دستگیر شدند.

ضرغام اذین با اشاره با کشف اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت: این سارقان حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به سه فقره سرقت خانه، خودرو و یک باغ در محله امام زاده داوود به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بیان داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه‌جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ماموران این پلیس مطلع شدند، اعضای یک باند حرفه‌ای با تهیه مواد مخدر و جاساز کردن آن در خودروشان، محموله های مواد مخدر را به شهر تهران انتقال می‌دهند .

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند افزود: در این راستا ماموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجه‌ای هروئین را با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به تهران انتقال دهند، لذا رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های اعضای باند ادامه یافت تا اینکه مشخص شد خودرو مذکور در حال حرکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهر تهران است و متهمان قصد دارند تا مواد مخدر را پس از انتقال به پایتخت در بین مشتریان خود توزیع کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع بلافاصله ماموران پس از توجیه و ابلاغ آموزش‌های لازم با تجهیزات کامل به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام و پس از ساعت‌ها رصد و پایش نامحسوس خودروهای عبوری خودروی مورد نظر را رویت و دستور توقف به راننده خودرو دادند.

حسنوند خاطرنشان کرد: نهایتاً پس از هماهنگی قضائی و اخذ مجوز خودروی متهمان متوقف و در بررسی‌های بیتش از خودرو مقدار ۲۵کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین که به صورت حرفه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کشف ۱۶ ماینر قاچاق در شهرک ولیعصر (عج)

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی، ماموران کلانتری ۱۵۳ ولیعصر طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه در محل اعلامی حاضر و یک متهم را بازداشت کردند.

سرهنگ کیومرث حسنوند گفت: از منزل مسکونی متهم تعداد ۱۶ ماینر قاچاق کشف و متهم در بازجویی ها صراحتاً به جرم خود اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه پرونده متهم به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403