گسترش عدالت در تمام نقاط شهر با ارائه خدمات به مردم


گسترش عدالت در تمام نقاط شهر با ارائه خدمات به مردم

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید با دقت نظر عدالت را در تمام نقاط شهر با ارائه خدمات به مردم که رضایت خدا نیز در آن است، گسترش داد.

آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب در دیدار با رئیس شورا و شهردار منتخب شیراز، گفت: شهردار منتخب فردی تلاشگر، با ایمان، ولایی و انقلابی است که زبانزد همگان نیز است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیرار، او با بیان اینکه فرآیند خوب و کاملی برای انتخاب شهردار شیراز طی شده است، اظهار کرد: جامعیت، عدالت، حس مسئولیت، امانتداری و تخصص از ویژگی‌های کسی است که در مسئولیت قرار می‌گیرد.

آیت‌الله دستغیب با اشاره به آیه قرآنی «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیر و ما بانفسهم»، گفت: زمانی که وضعیت نامساعد است، با ایمان، آگاهی و ولایتمداری می‌توان سربلند از آن شرایط عبور کرد.

اوبا بیان اینکه عدالت به معنای یکسان عمل کردن در تمام مناطق شهر نیست، تصریح کرد: افق روشنی را پیش روی مدیریت شهری شیراز می‌بینم.

رئیس جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه در طی چهل سال گذشته نظام و انقلاب با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده، عنوان کرد: با اهتمام و تلاش مجموعه مدیریت شهری، مشکلات شهر شیراز حل خواهد شد.

آیت‌الله دستغیب همچنین عنوان کرد: در روز قیامت هر تاریخی از مردم با امامشان فراخوانده خواهند شد و در حال حاضر در زمان غیبت حضرت، ولی عصر هستیم، اما نایب برحق امام مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامته برکاته) حضور دارند و در روز محشر ایشان در معیت امام زمان (عج) و امت فرا خوانده خواهیم شد.

او افزود: هرکجا اهتمام نسبت به مواضع و فرامین این بزرگوار داشتند حقیقتا موفقیت و رستگاری داشتند و از لحاظ دنیوی و اخروی تامین و تضمینی که سعادت داشته ایم.
رساندن شیراز به جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع)

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۸۷ به شیراز گفت: سیزده سال قبل مقام معظم رهبری عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) را به شیراز دادند و خواستار رسیدن به این جایگاه شدند.

مهدی طاهری با بیان اینکه هدف ششمین دوره مدیریت شهری شیراز رساندن این کلانشهر یه جایگاه واقعی سومین حرم اهل بیت (ع) است، گفت: وضعیت اقتصادی کشور نامساعد و بیماری کرونا شرایط را سخت‌تر کرده که امیدواریم خدا مسیر روشنی را رهنمون و ارائه طریق گرداند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها