مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور در همدان ایجاد می‌شود


مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور در همدان ایجاد می‌شود

همدان- ایرنا- رییس هیات فوتبال استان همدان با اشاره به پیگیری و رایزنی با فدراسیون، گفت: مرکز استعدادیابی فوتبال غرب کشور به زودی در همدان ایجاد و راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، "عباس صوفی" روز شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار داشت: برای راه‌اندازی این مرکز استعدادیابی نیاز به زیرساخت‌های مناسب داریم که امیدواریم دستگاه ورزش مشارکت و همکاری لازم را داشته باشد.

وی بیان کرد: راه‌اندازی این مرکز امتیاز بسیار ارزشمند برای فوتبال همدان به شمار می‌رود که باید از این فرصت به دست آمده به خوبی بهره برداری کیفی صورت بگیرد.

صوفی با تاکید بر اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزش فوتبال در این استان نیازمند بازنگری و برنامه‌ریزی است، گفت: خوشبختانه باتوجه‌ به تجربه و علم ورزشی شما بسیاری از مشکلات و معضلات ورزش همدان رفع شده اما باید در ادامه راه این مهم تداوم داشته باد.

رییس هیات فوتبال استان همدان با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰ باشگاه ورزشی در استان، بیان کرد: امروزه نزدیک به پنج هزار بازیکن به صورت هدفمند، جمعیت سازمان یافته فوتبال استان را تشکیل می‌دهند.

وی توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه زمین چمن تمرینی، رخت‌کن، سیستم‌های گرمایش را اولویت توسعه فوتبال در استان همدان دانست و گفت: احداث ۹ زمین چمن مصنوعی در شهرستان‌های استان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با فراهم شدن شرایط در آینده‌ای نزدیک شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم.

صوفی، حضور بیژن و پیام حیدری و همچنین بهاره سیفی نهاوندی در عرصه قضاوت فوتبال را افتخاری ارزنده برای استان همدان دانست و گفت: توسعه بخش آموزش و پرورش نیروهای متخصص و کارآمد را هدفگذاری کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان