آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل


آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

گجت نیوز در آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به موبایل، به شما خواهیم آموخت که چگونه بدون گوشی از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. هنگامی که ساعت هوشمند خریداری کنید، باید آن را به گوشی موبایل خود متصل کرده و راه‌اندازی کنید. همچنین شما باید برنامه‌های زیادی نصب کنید و حتی برای استفاده... نوشته آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ...

در آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به موبایل، به شما خواهیم آموخت که چگونه بدون گوشی از ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

هنگامی که ساعت هوشمند خریداری کنید، باید آن را به گوشی موبایل خود متصل کرده و راه‌اندازی کنید. همچنین شما باید برنامه‌های زیادی نصب کنید و حتی برای استفاده هم نیازمند شارژ مجدد خواهد بود. خوشبختانه سامسونگ گلکسی واچ به شما اجازه می‌دهد بدون متصل شدن به گوشی موبایل از آن استفاده کنید.

عملکرد سامسونگ گلکسی واچ بدون گوشی موبایل چگونه است؟

تقریبا کلیه ساعت‌های هوشمند بدون گوشی موبایل می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند. برنامه‌هایی که نیازمند اتصال به اینترنت نیستند، بدون گوشی موبایل هم عملکرد خوبی خواهند داشت؛ این موارد شامل زمان، تایمر، کرنومتر و سنسورهای گوناگون به منظور ردیابی وضعیت سلامت می‌شود، اما شما اعلان‌های مربوط به گوشی هوشمند را بدون برقراری اتصال با گوشی موبایل از دست خواهید داد. در صورتی که گلکسی واچ را به اینترنت متصل کرده‌اید و با حساب سامسونگ خود وارد سیستم شده‌اید، می‌توانید برنامه‌ها و محتواهای گوناگون را از فروشگاه مخصوص ساعت هوشمند (Watch App Store) دانلود کنید.

روش راه‌اندازی سامسونگ گلکسی واچ بدون نیاز به گوشی موبایل

برای شروع کار باید ساعت خود را روشن کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

۱: شما باید در صفحه نخست روی گزینه Lets Go ضربه بزنید.

۲: به سمت پایین صفحه حرکت کرده و روی علامت سوال، ضربه بزنید.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

۳: شما در ادامه کار وارد صفحه Help خواهید شد. مجددا به سمت پایین حرکت کرده و روی پیوند hear، ضربه بزنید.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

۴: شما یک نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد که نسبت به استفاده از گلکسی واچ بدون گوشی موبایل، تاییدیه نیاز دارد.

۵: در همان صفحه به سمت پایین حرکت کرده و روی گزینه ادامه کار (Continue) ضربه بزنید. در صورتی که تصمیم به متصل کردن ساعت هوشمند به گوشی هوشمند را دارید، باید گزینه راه‌اندازی مجدد (Restart) را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

۶: صفحه شرایط و ضوابط نمایش داده خواهد شد که باید در ادامه کار روی گزینه موافق (Agree) ضربه بزنید.

۷: یک صفحه دیگر مربوط به شرایط و ضوابط ظاهر خواهد شد. شما باید به پایین صفحه بروید و باکس موجود در کنار گزینه I Have Read and Agree to All of the above را انتخاب کنید. سپس روی گزینه بعدی (Next) ضربه بزنید.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

۸: در صورت تمایل می‌توانید با حساب سامسونگ خود وارد سیستم شوید، سپس منطقه زمانی، تاریخ و زمان را تنظیم کنید.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

۹: در صورتی که می‌خواهید در آینده به یک گوشی هوشمند متصل شوید، باید یک PIN ایجاد کنید تا داده‌ها به سادگی بازیابی شوند.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

شما موفق شدید؛ مراحل مربوط به راه‌اندازی سامسونگ گلکسی واچ را انجام دادید. در صورتی که از قبل ساعت هوشمند خود را به گوشی موبایل متصل کرده باشید و هم اکنون تمایل به انجام این کار داشته باشید، باید تنظیمات دستگاه را بازنشانی کنید.

روش ریست دادن سامسونگ گلکسی واچ

۱: تنظیمات ساعت هوشمند خود را انتخاب کرده و وارد آن شوید.

۲: در ادامه کار باید گزینه عمومی (General) را انتخاب کرده و روی گزینه راه‌اندازی مجدد (Reset) ضربه بزنید.

۳: در این بخش با پیامی مبنی بر تهیه پشتیبان از اطلاعات خود مواجه خواهید شد. شما باید روی گزینه Backup ضربه بزنید و راه‌اندازی مجدد (Reset) را انتخاب کنید.

آموزش استفاده از سامسونگ گلکسی واچ بدون متصل کردن به گوشی موبایل

۴: هنگامی که گوشی موبایل مجددا راه‌اندازی شود، مراحل ذکرشده در قسمت بالا را برای راه‌اندازی دستگاه، دنبال کنید.

روش حذف و نصب برنامه‌ها در گلکسی واچ بدون گوشی هوشمند

شما باید به منظور نصب برنامه‌ها به شبکه وای فای متصل شوید و در نهایت اطلاعات مربوط به حساب کاربری سامسونگ خود را وارد کنید. برنامه گلکسی استور (Galaxy Store) را در ساعت هوشمند باز کرده و برنامه موردنظرتان را جستجو کنید. در ادامه و پس از یافتن برنامه موردنظرتان، گزینه نصب کردن (Install) را انتخاب کنید.

برای حذف برنامه‌ها باید صفحه مربوط به اپلیکیشن‌ها را در ساعت گلکسی واچ باز کنید. در این بخش می‌توانید کلیه برنامه‌های نصب‌شده در ساعت هوشمند را مشاهده کنید. هنگامی که برنامه موردنظرتان را مشاهده کردید، آن را لمس کرده و در همان حالت نگه دارید. در ادامه روی نماد حذف کردن (Uninstall) ضربه بزنید، سپس برای تایید عملیات هم گزینه Ok را انتخاب کنید.

روش متصل کردن سامسونگ گلکسی واچ به گوشی موبایل

اگر در آینده تصمیم به متصل کردن سامسونگ گلکسی واچ به گوشی موبایل گرفتید، بهتر است بدانید روش‌های ساده‌ای برای انجام کار وجود دارد.

۱: تنظیمات (Settings) را در ساعت هوشمند خود باز کرده و به سمت پایین حرکت کنید.

۲: در ادامه کار روی گزینه متصل کردن به گوشی جدید (Connect to a New Phone) ضربه بزنید و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید.

۳: شما باید پین مورد استفاده خود را هنگام تنظیم ساعت، وارد کنید.

در صورتی که هنگام متصل کردن ساعت هوشمند گلکسی واچ به گوشی موبایل با مشکل مواجه شدید، روش‌های مختلفی برای رفع آن وجود دارد.

سوالات متداول

۱: آیا برقراری تماس با گلکسی واچ و بدون استفاده از گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟

در صورتی که ساعت هوشمند خود را به وای فای متصل کرده‌اید، امکان برقراری تماس بدون برقراری اتصال به گوشی موبایل وجود نخواهد داشت. با این حال اگر مدل LTE را خریداری کرده‌اید، می‌توانید با ورود به برنامه تلفن روی ساعت به صورت مستقیم تماس را برقرار کنید. شماره تلفن را با استفاده از صفحه کلید وارد کرده و به منظور برقراری تماس، نماد سبز تلفن را فشار دهید.

۲: آیا بروزرسانی گلکسی واچ بدون متصل کردن آن به گوشی موبایل امکان‌پذیر است؟

شما برای بروزرسانی گلکسی واچ نیازمند استفاده از گوشی موبایل نخواهید بود. برای دریافت آخرین بروزرسانی، فقط کافی است وارد تنظیمات (Settings) شوید و در ادامه با انتخاب بخش General، گزینه بروزرسانی نرم افزاری ساعت (Watch Software Update) را انتخاب کنید. قبل از انجام بروزرسانی، وضعیت اتصال ساعت هوشمند گلکسی واچ به وای فای را مورد بررسی قرار دهید.

نکته مهم: انتخاب میان مدل‌های LTE و LTE + Wi-Fi را می‌توان یکی از ویژگی‌های کلیدی دانست که باید هنگام خرید ساعت هوشمند مورد بررسی قرار دهید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...