مسعود شجاعی آفتابی شد + عکس


مسعود شجاعی آفتابی شد + عکس

مسعود شجاعی سرمربی و کاپیتان فصل گذشته تراکتور در یک بازی خیریه شرکت کرد. نوشته مسعود شجاعی آفتابی شد + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مسعود شجاعی آفتابی شد + عکس

مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی در دانشگاه تهران پا به توپ شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰
مسعود شجاعی آفتابی شد + عکس

مسعود شجاعی سرمربی و کاپیتان فصل گذشته تراکتور در یک بازی خیریه شرکت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همزمان با نود و دومین سالروز تولد غلامرضا تختی، دیداری دوستانه و خیریه در دانشگاه تهران برگزار شد که در آن ستاره‌های سابق فوتبال ایران شرکت داشتند و حضور مسعود شجاعی نیز در بین دیگر بازیکنان جلب توجه می‌کرد.

شجاعی که سه فصل متوالی در تراکتور حضور داشت، در میانه‌های لیگ بیستم و پس از حضور رسول خطیبی از جمع قرمزهای تبریزی جدا شد و به همراه اشکان دژاگه عطای حضور در تبریز را به لقایش بخشید و در سکوت کامل خبری، تابستان خود را سپری کرد و حالا در زمین دانشگاه تهران به همراه بازیکنانی چون کاظم برجلو، وحید شمسایی، امین منوچهری و… به میدان بازگشته است.

نکته جالب درباره شجاعی اینکه فصل گذشته او مسئولیت فنی تراکتور را هم پس از اخراج منصوریان برعهده داشت و سرمربی این تیم محسوب می‌شد اما به یکباره تصمیم به جدایی گرفت و در این مدت هیچ مصاحبه‌ای را هم انجام داد و اغلب روزها را نیز در خارج از کشور سپری کرد.

حالا رونمایی از مسعود شجاعی در یک بازی خیریه سبب شده تا بیش از پیش توجه‌ها به او جلب شود و همه منتظر تصمیم جدید کاپیتان سابق تیم ملی باشند. بازیکنی که پس از سه حضور در جام جهانی و یک دهه بازی در خارج از کشور، حالا باید تصمیم مهمی را درباره ادامه دوران بازیکنی یا پایان آن بگیرد.

مسعود شجاعی آفتابی شد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی