جوجیتسو کار جهرمی به مسابقات قهرمانی آسیا در ابوظبی امارات راه یافت


جوجیتسو کار جهرمی به مسابقات قهرمانی آسیا در ابوظبی امارات راه یافت

شیراز-ایرنا-حیب رنجبر قهرمان چندین دوره مسابقات آسیایی و جهانی از شهرستان جهرم در رشته جوجیتسو مجدد به عضویت تیم ملی درآمد و به رقابت های جهانی ابوظبی راه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی انتخابی تیم جوجیتسو کشور از تاریخ ۸شهریور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.

عبدالرحیم خداجو افزود: ۱۱ شهریور ماه در مسابقات به منظور انتخاب نفرات تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، حبیب رنجبر از شهرستان جهرم در وزن ۸۵ کیلوگرم به مقام اول دست یافت و به تیم ملی جوجیتسو کشور برای شرکت در این مسابقات آسیایی راه یافت.

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم مسابقات قهرمانی آسیا در تاریخ ۲۱ شهریور ماه در شهر ابوظبی امارات برگزار خواهد شد.

رنحبر شش سال سابقه عضویت در تیم ملی جوجیستو دارد و از جمله افتخارات وی می‌توان به:مدال طلا اوپن العین ۲۰۱۵ ، مدال طلا اوپن العین ۲۰۱۵ ، مدال نقره جهانی حرفه ای امارات ۲۰۱۶، مدال نقره جهانی حرفه‌ای امارات ۲۰۱۶، مدال طلا بین المللی شارجه ۲۰۱۷، مدال طلا بین‌المللی شارجه ۲۰۱۷ و مدال برنز مسابقات جهانی حرفه‌ای امارات ۲۰۱۷، اشاره کرد.

جوجیتسو کار جهرمی به مسابقات قهرمانی آسیا در ابوظبی امارات راه یافت

جوجیتسو یکی از ورزش های رزمی است که از مهم ترین اصول آن، بهره گیری از حداقل تلاش برای دستیابی به حداکثر نتیجه است. جوجتیتسو یکی از رشته های ورزشی و دارای قدمتی چند هزار ساله است که در چند سال گذشته افراد مختلفی کوشیده اند به این رشته در سراسر ایران، سرو سامان بدهند و اکنون توجه بسیاری از جودو کاران به این رشته متمایل شده است.

در استانهای مختلف رزمی کاران زیادی به آن پرداخته اند و به طور رسمی در مسابقات ملی و جهانی آن شرکت می کنند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام