دلیل موفقیت کشتی و عدم موفقیت دوومیدانی از زبان قهرمان سابق آسیا


دلیل موفقیت کشتی و عدم موفقیت دوومیدانی از زبان قهرمان سابق آسیا

قهرمان سابق دوومیدانی دلیل موفقیت کشتی و عدم موفقیت دوومیدانی را تشریح کرد.

هادی سپهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جمع دوومیدانی‌کاران اظهار داشت:‌ 100درصد این باری جامعه دومیدانی باعث فخر و مباهات است که شخصی به عنوان وزیر ورزش انتخاب شده که خودش قهرمان دوومیدانی بوده است و به خوبی با این رشته آشنا است. مطمئنا موفقیت او باعث سربلندی دوومیدانی خواهد بود.

وی ادامه داد: با صحبت‌هایی که سجادی در جمع دوومیدانی‌کاران انجام داد مشخص بود که خیلی وقت است او به دوومیدانی فکر می‌کند و دوست دارد که این رشته به صورت ویژه موفق باشد. یکسری توصیه‌ها هم به مسئولان فدراسیون داشت که امیدوارم گوش دهند و عمل کنند.

* دغدغه قهرمانان مشخص است

وی با اشاره به اینکه در صحبت‌های روز گذشته هیچکس دغدغه قهرمانان را نگفت، عنوان کرد:‌ بیشتر افرادی که صحبت کردند به مسائل شخصی و مشکلات استانی پرداختند اما چیزی که قهرمانان در نظر دارند این است که رسیدگی بیشتری شود تا بتوانیم مدال‌های بیشتری کسب کنیم. بیشتر مشکلات فعلی قهرمانان و مربیان مسأله بیمه و شغل است. خود من یک روز هم بیمه ندارم و از لحاظ شغلی هم مشکل دارم. البته تعداد قهرمانان هم آنقدر نیست که فشار زیادی به وزارت ورزش یا فدراسیون وارد شود.

دلیل موفقیت کشتی و عدم موفقیت دوومیدانی از زبان قهرمان سابق آسیا

سپهرزاد ادامه داد: خیلی از قهرمانان ما وقتی عمر ورزشی‌شان به پایان رسید، نتوانستند در جایی استخدام شوند و شغلی داشته باشند. متأسفانه ورزش ما پر از هواداران ورزشی است که مسئول شده‌اند و این‌ها نمی‌توانند کمک کنند، این موضوع را می‌توان از نتایج متوجه شد.

*چرا کشتی موفق است؟

قهرمان سابق دو و میدانی تأکید کرد:‌ برای پیشرفت دوومیدانی باید از افرادی استفاده شود که امتحان پس‌داده‌ها باشند و این راه را رفته و خودشان یک روزی قهرمان بوده‌ باشند. شما ببینید چرا کشتی موفق بوده است؟ چون کسانی که سرمربی یا مدیر هستند خودشان یک روزی قهرمان بوده‌اند حتی اگر رئیس فدراسیون هم قهرمان نباشد برای موفق شدن باید از امتحان پس داده‌ها استفاده کند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده