بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی لرستان ایمن نیستند


بیش از 30 درصد فضاهای آموزشی لرستان ایمن نیستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: در دوسال اخیر بیش از 90 فضای آموزشی را در استان تخریب و با کمک خیرین مدرسه‌ساز اقدام به احداث فضاهای جدید کردیم.

امیر غفوری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس لرستان، اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد فضاهای آموزشی در استان، فضاهای ناایمن هستند که نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان که موفقت آمیز نیز بوده این است که پروژه‌های جدید را به سمت مدارس غیرایمن سوق داده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس لرستان گفت: در دوسال اخیر بیش از ۹۰ فضای آموزشی را در استان تخریب و با کمک خیرین مدرسه‌ساز اقدام به احداث فضاهای جدید کردیم.

غفوری‌نژاد بیان کرد: با هدف رعایت عدالت عمده فضاهای آموزشی در استان را در دست نوسازی و احداث داریم.

وی گفت: یکی از شهرستان‌های استان دلفان بود که توانسته‌ایم در ساخت فضاهای آموزشی از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز این شهرستان برای ساخت و نوسازی مدارس آن استفاده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان افزود: در خردادماه گذشته بیش از ۴۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش استان دادیم.

وی اضافه کرد: تلاش کردیم برای سال تحصیلی جدید، نیز بیش از ۱۲۰ کلاس درس را در سطح استان تحویل دهیم.

غفوری نژاد عنوان کرد: تا پایان امسال، بیش از ۲۰۰ کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش لرستان خواهیم داد.

وی در خصوص جذب اعتبارات نوسازی مدارس بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۴۰ میلیارد تومان مجموع اعتبارات نوسازی مدارس لرستان بوده که ۱۰۰ درصد تخصیص پیدا کرد و هزینه شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...