عارف آقاسی در حال آماده شدن برای  الهلال (عکس) 


چند بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی هستند و می توانند کمک دست فرهاد مجیدی برای نبرد بزرگ ایران و عراق باشند.یکی از آنها عارف جدید آبی هاست 

به گزارش "ورزش سه "، در هیاهوی این روزهای فوتبال ملی و دیدار حساس ایران و عراق ، نگاه اهالی فوتبال و ایرانی ها به سه دیدار مهم نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم است. سه تیم پرطرفدار ایران به نمایندگی از ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا رسیدند و تیم های آنها در این روزها در حال آماده سازی برای این رقابت ها هستند.


استقلال باید به مصاف الهلال برود و تیم مجیدی چند ملی پوش در اردوی تیم ملی دارد و نمی تواند از آنها در تمرینات استفاده کند. عارف آقاسی به همراه زبیر نیک نفس و جعفر سلمانی سه خرید جدید مجیدی به همراه سیاوش یزدانی در اردوی تیم ملی هستند.


یکی از این بازیکنان عارف آقاسی است. مدافع وسط فصل قبل فولاد که به ترکیب استقلالی ها اضافه شده است و در کنار محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر عضو جدید خط دفاعی استقلال است.


او این روزها در اردوی تیم ملی با تمام انگیزه در حال تمرین است تا در صورت عدم حضور در برابر عراق بتواند به ترکیب استقلال در بازی مهم و حساس روز 22شهریور برابر الهلال کمک کند.

عارف آقاسی در حال آماده شدن برای  الهلال (عکس) 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان