از بیل گیتس تا جف بزوس/ حقایقی که درباره انسان‌های موفق نمی‌دانید!


از بیل گیتس تا جف بزوس/ حقایقی که درباره انسان‌های موفق نمی‌دانید!

کاربری در فضای مجازی به نکات کمتر شنیده شده در مورد موفقیت آدم های بزرگ اشاره کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج، کاربری با نام " دیکتاتور هانیه " در توییتر نوشت:

‌یه رشتو انگلیسی خوندم راجع به آدمهایی که تو دنیای امروز به عنوان خود ساخته و موفق معرفی میشن و قسمتهایی از زندگیشون رو که رسانه‌ها نمیگن که آدمهای معمولی فکر کنن همه میتونن به اون بالا برسن و اگه نمیرسن،کم تلاش کردن یا باهوش نیستن.دوست داشتین بخونین.

‌از جف بزوس که ثروتمندترین آدم دنیاست چی میدونیم؟ همه میگن آمازون سال ۱۹۹۴ از یه گاراژ شروع شده.ولی شاید همه ندونن تو سال ۱۹۹۵،مامان وباباش بهش نزدیک ۲۵۰هزار دلار دادن چون بیزینسش در حال ورشکستگی بوده.حتما جف بزوس خودش هم به شدت باهوش و با استعداده اما بدون اون پول،آمازون هم نبود.

‌همه بیل گیتس رو نمونه موفق آدم باهوشی میدونن که از دانشگاه اومده بیرون و میلیاردر شده،چیزی که زیاد بهش پرداخته نمیشه اینه که مامان بیل گیتس رییس شرکت United Way و فرد بسیار با نفوذی بوده که وقتی مایکروسافت تازه راه افتاده،IBM رو راضی میکنه که ساخت OS رو بدن به مایکروسافت.

‌باز هم میگم،حتما بیل گیتس هم باهوش و کار بلد بوده،اما بدون پارتی مامان جونش که براش یه همچین فرصتی رو درست بکنه،حتما به اندازه الان ثروتمند نمیشد.

‌درباره مارک زاکربرگ همه میدونن که پسر خجالتی بوده که فیسبوک رو راه انداخته.شاید ولی ندونین که پدر و مادر پولداری داره که فرستاده بودنش مدرسه خصوصی(سالی ۵۷۰۰۰ دلار) و قبل از دانشگاه یکی از معروفترین طراحان نرم‌افزار رو به عنوان معلم خصوصی براش گرفته بودن.تاثیر پول و پارتی در ‌قصه زندگی همه آدمهای خیلی موفق هست.بازی رسانه‌ها اینه که کمرنگش کنن.آدمهای باهوش و پرتلاش حتما به یه جایی میرسن ولی برای رسیدن به بالاترین قله،بابا مامان پولدار و پارتی هم خیلی کمک میکنه.

از بیل گیتس تا جف بزوس/ حقایقی که درباره انسان‌های موفق نمی‌دانید!

*انتشار نقطه نظرات کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به معنای تأیید محتوای آن‌ها نیست و محتوای صفحات شخصی کاربران صرفا جهت آگاهی مخاطبان خبرگزاری موج از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان