250 واحد طرح اقدام ملی مسکن تا آخر سال تحویل متقاضیان می‌شود


250 واحد طرح اقدام ملی مسکن تا آخر سال تحویل متقاضیان می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 250 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر اردبیل تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

محبوب حیدری روز یکشنبه 14 شهریورماه در جریان بازدید از آخرین روند طرح اقدام ملی مسکن در اردبیل اظهار کرد: طرح اقدام ملی مسکن که از سال گذشته مراحل اجرایی آن آغاز شده، با ثبت‌نام 11 هزار نفر متقاضی آغاز شد و در مرحله اول احداث واحدهای مسکونی برای پنج هزار نفر شروع شده است.

وی تصریح کرد: از افراد واجد شرایط یک‌هزار و 500 واحد در شهرستان‌های استان و سه هزار و 500 واحد در شهر اردبیل احداث شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان تمامی زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح را به صورت رایگان در اختیار پیمانکاران قرار داده و در شهرهای به غیر از اردبیل نیز این زمین‌ها به بنیاد مسکن واگذار شده تا اجرای طرح را با سرعت بیشتری انجام دهند.

حیدری افزود: با همکاری شهرداری برای یک‌هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن صدور پروانه انجام شده و مراحل قانونی در این زمینه طی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ساخت 540 واحد در شهر اردبیل در مرحله اسکلت ادامه دارد و امیدواریم با تکمیل آورده متقاضیان تا پایان امسال 250 واحد از این طرح اقدام ملی مسکن را تحویل متقاضیان دهیم.

حیدری اضافه کرد: در مجموع قرار است با پرداخت تسهیلات از سوی بانک مسکن و آورده متقاضیان همه 540 واحد تا آخر سال 1401 تحویل ثبت‌نام‌ شده‌ها شود.

وی در مورد تسهیلات پرداختی از سوی بانک مسکن برای این طرح بیان کرد: قرار بود 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شود که این میزان تا 250 میلیون تومان افزایش یافته و با همکاری بانک مسکن در استان قرار است پرداخت تسهیلات همزمان با آورده متقاضیان به سرعت گرفتن اجرای این پروژه کمک کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: با تحویل زمین رایگان ما توانستیم به ثبت‌نام‌کنندگان کمک جدی در کاهش هزینه‌ها داشته باشیم و با افزایش تسهیلات پرداختی قرار است بخشی از تورم به وجود آمده در این بخش جبران شده و اهالی شهرهای مختلف استان با قیمت مناسب این واحدها را به موقع تحویل بگیرند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان