محمد سریال گاندو در کنار دو زن +بیوگرافی


محمد سریال گاندو در کنار دو زن +بیوگرافی

عکسی از محمد بازیگر سریال گاندو در کنار دو زن در اینستاگرام منتشر شده است.

عکسی از محمد سریال گاندو در کنار دو زن در اینستاگرام منتشر شده است. سریال گاندو هر شب ساعت 20:45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شد . سریال گاندو با شهادت محمد به پایان رسید.

محمد سریال گاندو در کنار دو زن +بیوگرافی

بیوگرافی وحید رهبانی

وحید رهبانی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه یورک تورنتو کانادا می باشد که از 17 سالگی وارد تئاتر شد سپس وارد ترجمه نمایشنامه نیز شد وحید رهبانی در تهران به دنیا آمده اما از سمت پدر و مادر ریشه های اصفهانی دارد.

محمد سریال گاندو در کنار دو زن +بیوگرافی

از کلاس تا بازی تئاتر

سال 1374 دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری سمندریان گذراند تا اینکه یکسال بعد وقتی 17 ساله بود با نمایش «معرکه» داوود میرباقری بروی صحنه رفت.

حرفه ای جلوی دوربین

در سال 1377 با نمایش «دایره گچی قفقازی» به کارگردانی حمید سمندریان درخشید تا اینکه دو سال بعد در 21 سالگی با سریال «خانه ما» اولین بار جلوی دوربین رفت.

بازی در دوئل

در سال 1381 در فیلم «وئل» احمدرضا درویش بازی کرد اما نزدیک به دو سال طول اکران آن طول کشید و با وجود استقبال زیاد رهبانی دیگر در ایران نبود.

تحصیل در کانادا تا ترجمه

وحید رهبانی در سال 1382 وقتی 24 ساله بود برای ادامه تحصیل راهی کشور کانادا شد و تا مدت ها آنجا مشغول بازی و کارگردانی تئاتر بود.

او سپس بخاطر تسلط خود به زبان انگلیسی شروع به ترجمه نمایشنامه کرد.

محمد سریال گاندو در کنار دو زن +بیوگرافی

از رفتنم پشیمان نیستم

فیلم دوئل هنوز اکران نشده بود که از ایران رفتم ، شاید چون پیگیر شهرت نبودم ، فکر می کردم من کارگردان هستم و باید بروم درس بخوانم و بعد بیایم و درس بدهم.

الان پشیمان نیستم و اتفاقا خیلی خوشحال هستم که بازگشته ام و دارم تدریس می کنم ، بنظرم هیچ شغلی زیباتر از این نیست که معلم باشید.

حمله تند کیهان

آقای بازیگر بعد از دعوت به ایران سال 1389 تئاتر «هدا گابلر» را بروی صحنه برد که روزنامه کیهان بخاطر نمایش بردگی جنسی و فراماسونری بسیار به وی حمله کرد.

البته این برداشت کیهان از این نمایش بود و حتی دوستان این بازیگر را تحمت حمایت سازمان سیا معرفی کرد که در نهایت باعث توقیف کار شد.

ماجرا به اینجا ختم نشد و کیهان نوشت رهبانی مدتی سال 1387 در نشریه «چکاوک هفته» همکاری می کرده که اعضای آن عضو فرقه بهائیت بودند.

شهرت با سریال گاندو

وحید رهبانی در سال 1397 بعد از چند سال دوری از تلویزیون با سریال گاندو در نقش آقا محمد یک مامور امنیتی به قاب تلویزیون بازگشت که بسیار او را مشهور کرد.

این سریال جنجالی که بعنوان مجموعه امنیتی و تخیلی از آن یاد می شود با وجود مخالفت ها و نقد جدی بر آن وارد فصل دوم نیز شد.

برای نقش محمد ادا در نیاوردم

برای ایفای نقش «محمد» سعی کردم هیچ کار اضافه و خاصی نکم و خیل صاف و تمیز این شخصیت را آنطور که باید نشان دهم.

وزنه ای که روش «آقامحمد» این سریال است خیلی زیاد و سنگین بود و ظرافت های خاصی را در بازی می طلبید ، باید در عین مهربانی هواس جمع باشد.

محمد سریال گاندو در کنار دو زن +بیوگرافی

شغل من بازیگری نیست

ماجرا این است که شغل من بازیگری در تلویزیون نیست ، گاهی پیش می‌ آید ، ولی شغل اصلی من کارگردانی و بازیگری در تئاتر است.

بازی در تلویزیون برایم تفریح است و اگر کاری را دوست داشتم شاید در آن بازی کنم.

علاقه به جیمز باند

فیلم های جیمز باند را می بینم ، همه به نوعی این فیلم ها را دوست داریم ، مردم هم این موش و گربه بازی ها را دوست دارند.

در شبکه مجازی

در شبکه های اجتماعی هیچگونه فعالیتی نداشتم و با مطبوعات هم خیلی در ارتباط نبودم و در هیچ جشنواره ای هم حضور نداشتم اما الان در اینستاگرام صفحه دارم.

تغییرات اخلاقی ام

زمانی که برای اولین بار تئاتر را شروع کردم ، آدم خشمگین ، جدی و عصبی بودم ، احتمالا به این دلیل که درختم همچنان بار نداشت.

از بازگشتم به ایران خوشحالم

از اینکه در کانادا نماندم و در ایران هستم خیلی رضایت دارم به این دلیل که اینجا آدم به درد بخور تری هستم و می توانم آنچه را یاد گرفته ام به دیگران منتقل کنم.

اگر من در خارج از کشور می ماندم زندگی ام به مسیر دیگری می رفت.

ازدواج

وحید رهبانی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی