معرفی بهترین روغن موتور های دیزلی


معرفی بهترین روغن موتور های دیزلی

از گذشته استفاده از روغن موتور در وسایل نقلیه یکی از الزامات بوده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روغن مارکت، به همین دلیل امروزه با افزایش تعداد وسایل نقلیه مقدار بسیار زیادی از روغن موتور های دیزلی و بنزینی در داخل کشور تولید و مصرف می شود. امروز قصد داریم به معرفی نمونه هایی از بهترین روغن موتور دیزلی بپردازیم. اگر قصد خرید روغن موتور دارید و قیمت روغن موتور دیزلی برای شما مهم است، با ما همراه باشید.

کاربرد روغن موتور دیزلی

روغن موتور یک مایع تشکیل شده از ترکیبات معدنی یا سینتتیک است. وظیفه اصلی روغن موتور دیزلی حفاظت از قطعات موتور و وسایل نقلیه می باشد. روغن موتور ها به دو دسته دیزلی و بنزینی تقسیم می شوند. همچنین دارای روغن پایه سینتتیک، نیمه سینتتیک و معدنی هستند.
دسته روغن موتورهای دیزلی اغلب در وسایل نقلیه سنگین، نیمه سنگین و یا موتور های دیزلی ثابت استفاده می شوند. سطح کیفی روغن موتورهای دیزلی به چند دسته مختلف دسته بندی می شود که در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین روغن موتور دیزلی CI-۴ و CH-۴ بپردازیم. این دسته از روغن موتورها گریدهای مختلفی دارند که پرفروش ترین روغن موتور های دیزلی دارای گرید ۱۰W۴۰ ، ۱۵W۴۰ و ۲۰W۵۰ هستند.
در ادامه نگاهی خواهیم داشت به سه روغن موتور دیزلی بهران، ایرانول و پارس.

معرفی بهترین روغن موتور های دیزلی

روغن موتور بهران اکسترا توربو دیزل

روغن بهران اکسترا توربو دیزل یکی از جدیدترین روغن موتور های دیزلی تولید شده توسط شرکت نفت بهران است. این روغن دیزلی به واسطه افزودنی ها و مواد اولیه پیشرفته به عنوان روغن موتور کامیون های مدرن و روغن اتوبوس های جدید استفاده می شود. این محصول دارای سطح کیفی CI-۴ پلاس می باشد و در گرید ۱۰W۴۰ و ۱۵W۴۰ تولید می شود.
می توان گفت بهران اکسترا توربو دیزل در حال حاضر بهترین روغن موتور دیزلی در کشور است که توسط یک شرکت داخلی تولید می شود. کاهش دمای موتور، محافظت از سایش قطعات و سیلندر ، پاک کنندگی قوی و رسوب زدایی از ویژگی های مهم این روغن موتور است. برای خرید و اطلاع از قیمت روغن اکسترا توربو دیزل می توانید با شماره های فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید.

روغن موتور پارس پایدار

روغن پارس پایدار یکی دیگر از روغن موتور های دیزلی تولید شده در کشور است که به واسطه مواد اولیه با کیفیت خوب و کارایی بالا خریداران بسیاری دارد. روغن موتور دیزلی پارس پایدار دارای سطح کیفی CH-۴ و است و در گرید های ۱۵W۴۰ و ۲۰W۵۰ تولید می شود. این روغن موتور دیزلی در برابر حرارت بالا عملکرد عالی دارد و دمای موتور را در حالت ایده آل نگه می دارد.
پارس پایدار در برابر سایش از قطعات محافظت می کند و مانع آسیب های احتمالی به سوپاپ ها و سیلندر می شود. روغن پارس پایدار یک روغن موتور مناسب برای اتوبوس و کامیون محسوب می شود.

ویژگی های مهم پارس پایدار عبارتند از:

پایداری حرارتی و مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون
محافظت عالی از قطعات موتور در برابر سایش
قابلیت پاک کنندگی و معلق کنندگی عالی
قدرت روانکاری عالی قطعات در دماهای پایین و در زمان استارت زدن
برای خرید و قیمت روغن موتور پارس پایدار می توانید با شماره های فروشگاه تماس بگیرید.

معرفی بهترین روغن موتور های دیزلی

روغن ایرانول ۱۷۰۰۰ پلاس

روغن موتور ایرانول D-۱۷۰۰۰ پلاس یک روغن موتور دیزلی تولید شده در کشور است. این روغن موتور ایرانول به دلیل داشتن مواد اولیه با کیفیت بالا یک روغن دیزلی پر فروش محسوب می شود. یکی دیگر از دلایل شناخته شدن ایرانول ۱۷۰۰۰ به عنوان بهترین روغن موتور دیزلی، عملکرد بسیار خوب آن در شرایط کاری سخت است.
ایرانول ۱۷۰۰۰ به عنوان یک روغن موتور کامیون یا روغن موتور اتوبوس گزینه بسیار مناسبی است. همچنین به عنوان روغن موتور مینی بوس و خاور نیز قابل استفاده است. روغن ایرانول ۱۷۰۰۰ در برابر دمای بالا مقاوم است و همچنین در زمان استارت اولیه و هوای سرد سریعا دمای موتور را به تعادل می رساند. این روغن موتور در بسیاری از مشاغل و صنایع استفاده می شود. ایرانول D-۱۷۰۰۰ یک روغن مناسب برای لنج دریایی است.
برای خرید روغن موتور ایرانول ۱۷۰۰۰ و سایر روانکارها حتما نکاتی را باید رعایت کرد. توصیه می شود روغن موتور دیزلی را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ایرانول، نمایندگی بهران، سپاهان و نفت پارس انجام دهید. برای خرید و استعلام قیمت روغن موتور ایرانول ۱۷۰۰۰ می توانید با فروشگاه روغن مارکت تماس بگیرید یا به سایت فروشگاه به آدرس www.roghanmarket.com مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها