فروش تیگو 7 جدید با رکاب برقی توسط مدیران خودرو، تعداد محدود


فروش تیگو 7 جدید با رکاب برقی توسط مدیران خودرو، تعداد محدود

تیگو 7 یکی از کراس‌اوورهای لوکس شناخته شده در بازار ایران است که از سال 1396 تاکنون توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود. آپشن‌ها و امکانات رفاهی بسیار این خودرو سبب شده تا

تیگو 7 یکی از کراس‌اوورهای لوکس شناخته شده در بازار ایران است که از سال 1396 تاکنون توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می‌شود. آپشن‌ها و امکانات رفاهی بسیار این خودرو سبب شده تا تیگو 7 از ابتدای حضور در بازار، فروش قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.

به تازگی مدیران خودرو تصمیم گرفته تا این کراس‌اوور لوکس را با آپشنی جدید به همراه رکاب برقی عرضه کند. این رکاب کاملا اتوماتیک است و هنگامی که سرنشین تصمیم بگیرد سوار خودرو شود، به صورت اتوماتیک بیرون خواهد آمد. با توجه به ارتفاع بیشتر کراس‌اوورها از سطح زمین در مقایسه با سدان‌ها و هاچ‌بک‌ها، وجود این رکاب سبب می‌شود که سوار شدن یا پیاده شده از خودرو آسان‌تر از گذشته صورت بگیرد.

از دیگر آپشن‌های تیگو 7 می‌توان به این موارد اشاره کرد:‌ سیستم ورود و استارت بدون کلید، صندلی شش حالته برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی تاشو برقی به همراه گرمکن، سقف پانوراما به همراه سانروف، شش کیسه هوا، سیستم صوتی به همراه شش بلندگو و نمایشگر 9 اینچی لمسی.

مدیران خودرو تصمیم دارد تا پیش فروش چری تیگو 7 به همراه رکاب برقی را از چهارشنبه 17 شهریور و در تعداد محدود آغاز کند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان