نام آیفون 2021 تایید شد/ به آیفون 13 سلام کنید!


نام آیفون 2021 تایید شد/ به آیفون 13 سلام کنید!

طبق تصاویر جدید منتشر شده نام آیفون جدید شرکت اپل آیفون 13 خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، گزارش‌ها نشان می‌دهد که مدل جدید آیفون ۲۰۲۱، iPhone ۱۳ Pro Max نامیده می‌شود. بر اساس تصاویری که قابلیت MagSafe را نشان می‌دهد، آیفون ۲۰۲۱ آیفون ۱۳ نامیده می‌شود.

انتظار داریم مدل‌های جدید iPhone ۱۳ Pro دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز باشند که بر اساس محتوای نمایش داده شده در صفحه نمایش متفاوت خواهد بود. افزایش ظرفیت باتری ضروری است و باید در کل تولید خط دیده شود و شایعاتی مبنی بر بهبود دوربین‌ها نیز در کل خط وجود دارد.

گفته می‌شود گوشی‌های iOS مدل ۲۰۲۱ ضخیم‌تر از گوشی‌های سال گذشته هستند و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور آن یک چهارم اینچ کاهش یافته است. ماه گذشته نیز تصویری از قاب مورد ادعا برای iPhone ۱۳ Pro Max را دیدیم که نشان می‌دهد اندازه ماژول دوربین بزرگتر شده است.

نام آیفون 2021 تایید شد/ به آیفون 13 سلام کنید!

پشتیبانی آیفون ۱۳ از ارتباط ماهواره ای

هفته گذشته مینگ چی کو تحلیلگر TF International در یادداشتی گفت که آیفون ۱۳ دارای تراشه سفارشی Qualcomm خواهد بود که از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. بسیاری امیدوار بودند که اپل راهی را برای کاربران آیفون برای دور زدن اپراتور‌ها به آن‌ها ارائه دهد، چیزی که استیو جابز نیز در فکرش بود.

در حال حاضر ارتباطات ماهواره‌ای فقط برای شرایط اضطراری در دسترس است. اپل هنوز امیدوار است که در آینده بتواند به کاربران اجازه دهد تا اینترنت از ماهواره‌های متعلق به شرکت در اختیار کاربران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید

ارتباط ماهواره‌ای؛ قابلیت جدید آیفون ۱۳

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن