خیران در طرح نذر نفس فراهان مشارکت کنند


خیران در طرح نذر نفس فراهان مشارکت کنند

اراک - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر فراهان گفت: خیران و شهروندان در طرح نذر نفس به منظور اهدای کپسول اکسیژن و مانومتر برای استفاده بیماران قرنطینه کرونایی مشارکت کنند.

" مجتبی مجرد" عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اوج گیری میزان مبتلایان به بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان و محدودیت در پذیرش بیماران کرونایی در مراکز درمانی شهرستان، جمعیت هلال احمر فراهان در عمل به رسالت‌های بشردوستانه و خیرخواهانه از سال گذشته اقدام به تجهیز و راه اندازی بانک امانات پزشکی کرده است.

وی تاکید کرد: با ایجاد و تجهیز بانک امانات پزشکی در این شهرستان برخی اقلام نظیر کپسول اکسیژن، ویلچر، عصا به صورت رایگان در اختیار نیازمندان و درخواست کنندگان قرار گرفته است.

رئیس جمعیت هلال احمر فراهان با اشاره به اینکه بانک امانات پزشکی با مشارکت خیرین شهرستان تجهیز و ایجاد شده است، گفت: در سویه جدید ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان، میزان متقاضیان و مراجعان برای دریافت خدمات از بانک امانات پزشکی هلال احمر افزایش یافته است و اقلامی که در این بانک نگهداری می‌شود، به ویژه کپسول اکسیژن، پاسخگوی نیاز مراجعان نیست.
مجرد تصریح کرد: نظر به افزایش درخواست برای دریافت کپسول اکسیژن از عموم مردم و خیرین تقاضا می‌شود با اهدای کپسول اکسیژن یا مانومتر به بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر فراهان در این امر که با عنوان طرح "اهدای نفس" نامگذاری شده، مشارکت کنند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰۰ نفر از خدمات بانک امانات پزشکی جمعیت هلال احمر فراهان بهره مند شدند، افزود: اقلام اهدایی از سوی مردم و خیران در بانک امانات نگهداری و بنا به درخواست مردم و نیازمندان در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فراهان اظهار داشت: خیران و همچنین افرادی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی نذری انجام دهند، انتظار می‌رود به‌پویش نذر نفس پیوسته و در راستای اهدا کپسول اکسیژن به‌ هلال احمر و بیماران شهرستان همت کنند.

مجرد خاطر نشان کرد: خیران می‌توانند برای برقراری ارتباط با هلال احمر شهرستان فراهان با شماره ‎۰۸۶۳۳۷۲۶۲۲۳ تماس حاصل کنند.
شهرستان فراهان به مرکز شهر فرمهین بالغ بر ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۵ کیلومتری شمال اراک واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل