60 هزار نفر در شازند واکسن کرونا دریافت کردند 


 60 هزار نفر در  شازند واکسن کرونا دریافت کردند 

اراک - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند گفت: 60 هزار نفر از شهروندان شازند بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسن کرونا دریافت کردند.

دکتر«مرتضی واعظ» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۳۸ هزار نفر از مشمولان دریافت واکسن کرونا در این شهرستان دز اول و ۲۲ هزار نفر ۲ دز واکسن را دریافت کردند.
وی بیان داشت: تزریق واکسن کرونا در چهار مرکز تجمیعی، ۲۱ مرکز درمانی شهری روستایی و ۸۴ خانه بهداشت شازند انجام می‌شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شازند با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در شازند اظهار داشت: بیمارستان شازند ۲۵ تخت بستری دارد که ۱۰۰ درصد این ظرفیت اکنون بیمارستان تکمیل است و میزان مرگ و میر در این شهرستان افزایش یافته و اما، وضعیت بیماری و تعداد مراجعات نسبت به هفته گذشته تا حدودی کاهش یافته است.
دکتر واعظ یادآور شد: با توجه به بحرانی بودن وضعیت ویروس کرونا در کشور و به تبع شازند، تنها راه مقابله با این ویروس، واکسیناسیون در کنار رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است، بنابراین استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، دوری از دورهمی های خانوادگی و پرهیز از ترددهای غیرضروری، می‌تواند استان و ان شهرستان را از وضعیت بحرانی خارج کند.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق