سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای متولدین 65 به قبل در خراسان جنوبی باز شد


سامانه ثبت نام واکسیناسیون برای متولدین 65 به قبل در خراسان جنوبی باز شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: سامانه ثبت نام واکسن کرونا برای متولدین 1365 به قبل در خراسان جنوبی بازگشایی شد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، امروز سه شنبه ۱۶ شهریور به رسانه‌های گروهی گفت: هم اکنون در تمام استان‌های کشور، امکان ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۵ و قبل از آن فراهم شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: علاوه بر آن، سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای متولدین ۱۳۵۶ تا ۱۳۶۵ یعنی ۳۵ سال به بالا که ساکن استان‌ خراسان جنوبی و همچنین ۱۰ استان دیگرکشور از جمله بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، از امروز ۱۵ شهریورماه باز شد.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به تحویل ۶۸ هزار دز واکسن جدید کرونا به استان در روز گذشته و افزایش ساعت کاری مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سطح استان، افزود: با توجه به تامین واکسن های جدید و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون، هم استانی‌ها قبل از مراجعه به این مراکز از طریق ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir برای اخذ نوبت اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یادآور شد: هم وطنان باید به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید-۱۹ بر اساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده از طریق سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا، نسبت به ثبت نام و درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه خود اقدام کرده و سپس زمان و محل مراجعه برای دریافت واکسن را انتخاب کنند.

دهقانی فیروزآبادی خاطرنشان کرد: نوبت تخصیص داده شده برای افراد نمایش داده و علاوه بر آن از طریق پیامک به تلفن همراه آنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!