خانواده مدافعان سلامت واکسینه می‌شوند


خانواده مدافعان سلامت واکسینه می‌شوند

عضو کمیته مراقبت و درمان ستاد اجرایی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهداز واکسیناسیون خانواده مدافعان سلامت خبر داد.

امیررضا صالح‌مقدم با اشاره به اینکه واکسیناسیون خانواده تمامی مدافعان سلامت در دستور کار است، اظهار کرد: اولویت نخست در خصوص واکسیناسیون خانواده مدافعان سلامت اعضای کادر درمان هستند.اعضای خانواده مدافعان سلامت شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند بالای ۱۸ سال واکسینه می‌شوند.

وی افزود: به‌طور میانگین برای هر خانواده چهار نفر و هشت دوز(هر نفر ۲ دوز) لحاظ و در مجموع نیروها نیز ۳۰ هزار نفر هستند. نام آن دسته از افرادی که با توجه به شرایط سنی و قرار داشتن در گروه هدف واکسینه شده‌اند، از این لیست خارج می‌شود.

مدیر امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه واکسیاسیون دوز سوم مدافعان سلامت در دستور کار بوده اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، عنوان کرد: هم‌اکنون مسئولان مربوطه در حال برنامه‌ریزی جهت آغاز برنامه واکسیناسیون اعضای خانواده مدافعان سلامت و نحوه اجرای آن هستند.

به گزارش وبدا، صالح‌مقدم تاکید کرد: اولویت تزریق پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند بالای ۱۸ سال است که زمان و مکان حضور افراد جهت انجام واکسیناسیون هم پس از تکمیل فرم‌های مربوطه به آنان اعلام می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403