استمرار نهضت مواسات و راه‌اندازی کاروان عزاداری مسجدی‌ها در محرم و صفر


استمرار نهضت مواسات و راه‌اندازی کاروان عزاداری مسجدی‌ها در محرم و صفر

حجت‌الاسلام والمسلمین زوبین گفت: گروه جهادی مسجد حضرت ولیعصر(عج) همسو با تاکید مقام معظم رهبری درباره تداوم نهضت مواسات، در محرم امسال هشتاد بسته ارزاق را میان نیازمندان حاشیه تهران توزیع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «علی‌اکبر زوبین» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ائمه طاهرین (ع) مسجد حضرت ولیعصر(ع) (واقع در تهران، شهرک اراج) هر شب در ماه محرم کار ضد عفونی کردن این مسجد را قبل و بعد از مراسم عزاداری در سوگ شهادت حضرت امام حسین (ع) انجام می دهند، اظهار کرد: همین فعالان مسجدی با دقت کامل رعایت فاصل اجتماعی میان نمازگزاران و عزاداران را دنبال و ماسک نیز میان آنان توزیع می کنند.

امام جماعت مسجد حضرت ولیعصر (عج) افزود: گروه جهادی پایگاه بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) همچنین همسو با تاکید مقام معظم رهبری درباره تداوم کمک مومنانه، در محرم امسال ۸۰ بسته ارزاق میان نیازمندان حاشیه تهران توزیع کرد.

وی ادامه داد: پایگاه مقاومت بسیج مسجد حضرت ولیعصر(عج) همچنین کاروان عزاداری را در شب های جمعه ماه های محرم و صفر در سطح شهرک اراج برپا و همزمان با این مراسم بسته های فرهنگی را نیز میان مردم توزیع می کند.

زوبین ادامه داد: امسال جلسات هیئت «متوسلین به حضرت امام جواد (ع)» که همه ساله برنامه های شان در دهه دوم ماه محرم در منازل اعضای موسس آن برگزار می شد، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و از ساعت 22 تا 24 در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که مدیران هیئت متوسلین به حضرت امام جواد (ع) درخواست خود برای برگزاری مراسم عزاداری در مسجد حضرت ولیعصر(عج) را مطرح کردند، تنها یک شرط را بیان کردیم؛ شرط ما این بود که به جای اطعام عزاداران، هزینه آن را به تهیه بسته ارزاق برای کمک مومنانه به نیازمندان اختصاص دهند که الحمدالله قبول کردند که این کمک ها در شب آخر دهه دوم محرم به دست نیازمندان رسید.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...