توزیع کارت آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور آغاز شد


توزیع کارت آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور آغاز شد

توزیع کارت شرکت در آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور 1400 در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روز جمعه نوزدهم شهریور سال ۱۴۰۰ در دانشگاه‌های واقع در مراکز مناطق ده‌گانه کشور شامل پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه مازندران-بابلسر، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا-همدان، دانشگاه رازی-کرمانشاه، دانشگاه اصفهان، دانشگاه شیراز، دانشگاه شهید باهنر کرمان، دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهیدچمران اهواز، برگزار می‌شود.

بر این اساس، فرایند توزیع کارت شرکت در این آزمون از امروز (چهارشنبه ۱۷ شهریورماه) در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شد.

همچنین کارت ورود به جلسه برای دانشجویانی که نسبت به انتخاب شهر محل آزمون خود در بازه زمانی تعیین شده اقدام نکردند، نکنند، صادر نشده است و امکان شرکت در المپیاد ندارند.

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: در این آزمون هزار و ۲۴۰ نفر شرکت می‌کنند. این آزمون ساعت هشت صبح جمعه به صورت تشریحی آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر ادامه دارد.

سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به شیوع بیماری کرونا، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است و به منظور پیشگیری از بیماری، امکان واگذاری خوابگاه به دانشجویان و نمایندگان دانشگاه‌ها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری مرحله نهایی بیست وششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان