دو تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و لنوو تب پی 11 5G معرفی شدند


دو تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و لنوو تب پی 11 5G معرفی شدند

گجت نیوز دو تبلت Lenovo Tab P12 Pro 5G و P11 5G رونمایی شدند. با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و پی 11 5G بیندازیم. لنوو از دو تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و تب پی 11 5G پرده برداری کرد. مدل اول... نوشته دو تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و لنوو تب پی 11 5G معرفی شدند اولین بار در گجت نیوز. پدیدار شد.

دو تبلت Lenovo Tab P12 Pro 5G و P11 5G رونمایی شدند. با ما همراه باشید تا نگاهی به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تبلت لنوو تب پی ۱۲ پرو ۵G و پی ۱۱ ۵G بیندازیم.

لنوو از دو تبلت لنوو تب پی ۱۲ پرو ۵G و تب پی ۱۱ ۵G پرده برداری کرد. مدل اول یک دستگاه پرچمدار است که به تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. P11 5G نیز یک تبلت میان رده قدرتمند است که با تراشه اسنپدراگون ۷۵۰G همراه شده است. این تبلت‌ها در واقع همان Xiaoxin Pad Pro 2021 و Xiaoxin Pad Plus 2021 لنوو هستند که پیشتر برای بازار چین عرضه شده بودند.

بیایید به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت تبلت‌های جدید سری P بپردازیم.

مشخصات و ویژگی‌های لنوو تب پی ۱۲ پرو ۵G

لنوو تب P12 پرو به نمایشگر ۱۲.۶ اینچی امولد با رزولوشن ۲۵۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. حداکثر روشنایی این نمایشگر به ۶۰۰ نیت می‌رسد و از استاندارد +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. نسبت صفحه به بدنه نیز ۸۹ درصد است.

قدرت پی ۱۲ پرو ۵G توسط اسنپدراگون ۸۷۰ تامین می‌شود که در کنار ۶ یا ۸ گیگ رم LPDDR5 قرار گرفته است. این مجموعه با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است که برای افزایش آن نیز می‌توانید از کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنید.

دو تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و لنوو تب پی 11 5G معرفی شدند

در جلوی دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است و در بدنه پشتی نیز شاهد حضور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی هستیم. دکمه پاور نیز با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است. انرژی مورد نیاز لنوو تب پی ۱۲ پرو ۵G توسط باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپری تامین می‌شود که می‌توان آن را با استفاده از شارژ سریع ۴۵ وات و درگاه USB-C شارژ کرد.

متاسفانه خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این تبلت نیست. کاربران می‌توانند از پین‌های POCO قرار گرفته در این تبلت برای اتصال لوازم جانبی اختیاری همچون کیبورد استفاده کنند. لنوو در تبلت پرچمدار خود از ۴ اسپیکر بهینه شده توسط JBL استفاده کرده و در جعبه محصول نیز قلم استایلوس Precision Pen 3 را قرار داده است.

از دیگر ویزگی‌های لنوو تب P12 پرو ۵G می‌توان به پشتیبانی از وای‌فای ۶، بلوتوث، GPS و میراکست اشاره کرد.

مشخصات و ویژگی‌های لنوو تب پی ۱۱ ۵G

مدل P11 لنوو تب از نمایشگر ۱۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۶۶۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. اسنپدراگون ۷۵۰G نیز در کنار دو پیکربندی مختلف ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قرار گرفته است.

وظیفه ثبت تصاویر سلفی به عهده دوربین ۸ مگاپیکسلی است و در بدنه پشتی نیز حسگر ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. لنوو از یک باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپری در این تبلت استفاده کرده است که آن هم از شارژ سریع ۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

دو تبلت لنوو تب پی 12 پرو 5G و لنوو تب پی 11 5G معرفی شدند

از دیگر ویژگی‌های این تبلت می‌توان به سیستم عامل اندروید ۱۱، درگاه کارت حافظه میکرو SD، اسپیکر‌های چهارگانه بهینه شده توسط JBL، پین پوکو، وای‌فای، بلوتوث ۵.۱، GPS و درگاه USB-C اشاره کرد. لنوو تب پی ۱۱ به همراه قلم استایلوس Precision Pen 2 ( قرار گرفته در جعبه) و یک کیبورد اختیاری جداشدنی ارائه شده است.

قیمت و زمان عرضه Lenovo Tab P12 Pro 5G و P11 5G

تبلت لنوو تب پی ۱۲ پرو ۵G در دو نسخه وای‌فای و ۵G عرضه خواهد شد. نسخه وای‌فای قرار است از ماه آینده در آمریکا عرضه شد و دارای قیمت پایه ۶۱۰ دلاری خواهد بود. مدل ۵G نیز در بازار‌های اروپا، خاورمیانه و آسیا در دسترس قرار می‌گیرد و لنوو برچسب قیمتی ۸۹۹ یورویی را برایش (در اروپا) انتخاب کرده است. این تبلت تنها در رنگ خاکستری طوفانی عرضه می‌شود.

مدل P11 5G از ماه آینده و در سه رنگ سفید، خاکستری و فیروزه‌ای در بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. لنوو برچسب قیمتی ۴۹۹ یورویی را برای مدل پایه این تبلت در نظر گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟