اختلاف سنی باورنکردنی گلشیفته و همسر آمریکایی‌اش +‌ عکس


اختلاف سنی باورنکردنی گلشیفته و همسر آمریکایی‌اش +‌ عکس

چندی پیش با لو رفتن اختلاف سنی باورنکردنی گلشیفته فراهانی با همسر خارجی اش همه متعجب شدند.

گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران است. گلشیفته فراهانی چند سال پیش از کشور خارج شد. گلشیفته فراهانی جزو بازیگران ایرانی است که با خروج از کشور وارد سینمای هالیوود شد. حالا گلشیفته فراهانی در سال ۲۰۲۱ کاندید زیباترین زن سال ۲۰۲۱ شده است.

گلشیفته فراهانی در سال ۲۰۱۵ برای دومین بار با کریستوس دورجه والکر که اصالتا استرالیایی بود ازدواج کرد. اما تا مدتی قبل کسی نمی دانست که اختلاف سنی این زوج چقدر بوده است.

بعد از برملا شدن اختلاف سنی این زوج هنری این تفاوت سنی برای بسیاری از افراد باورکردنی نبود.

ازدواج اول گلشیفته

گلشیفته فراهانی سلبریتی مطرح و دختر بهزاد فراهانی در سن ۲۰ سالگی برای اولین بار ازدواج کرد و بعد از مهاجرت به فرانسه از همسرش طلاق گرفت.

او تا سال ۲۰۱۵ مجرد ماند و ازدواج نکرد.

گلشیفته از ازدواج اولش هم هیچ فرزندی ندراد.

این بازیگر مطرح که در ایران طرفداران بسیار زیادی داشت بعد از مهاجرت از ایران و حضور در فرش قرمز دوباره توانست جایگاه از دست داده خود را در هالیوود بدست بیاورد.

گلشیفته فراهانی پس از خارج شدن از ایران در زمینهٔ خوانندگی نیز فعالیت کرد و ترانه‌هایی نظیر سکوت، جستجوی سرنوشت و جز تو را اجرا کرد.

ماجرای ازدواج دوم گلشیفته

گلشیفته بعد از ازدواج اولش تا مدتها به علت فعالیت های زیادی که در هالیوود داشت فکر ازدواج دوم را به سرش راه نداد.اما این بازیگر ایرانی خوش چهره در سال ۲۰۱۵ با کریستوس دورجه والکر که اصالتا استرالیایی بود ازدواج کرد.ازدواج دوم گلشیفته دقیقا شبیه ازدواج اولش بدون سروصدا صورت گرفت و تنها در فضای مجازی اخباری کم و بیش درباره ازدواج مجدد دوباره او پخش شد.

اما ازدواج دوم این سلبریتی زیبا ۲ سال بیشتر دوام نیاورد و آنها از هم در سکوت خبری جدا شدند.آنها وجود برخی مشکلات شخصی را در رابطه شان دلیل این جدایی اعلام کردند.

اختلاف سنی باورنکردنی گلشیفته و همسر آمریکایی‌اش +‌ عکس

افشای اختلاف سنی گلشیفته و کریستوس دورجه والکر

بعد از جدایی این زوج مشهور اختلاف سنی آنها رو شد.کریستوس دورجه والکر متولد ۱۹۷۰ و گلشیفته فراهانی متولد ۱۹۸۳ بود و این تاریخ ها نشان دهنده اختلاف سنی ۱۳ ساله آنها بود.اما این اختلاف سنی به علت جوان ماندن چهره دورجه والکر زیاد مشهود نبود.

خبر بارداری گلشیفته

مدتی قبل در صفحات مجازی خبر بارداری گلشیفته فراهانی پخش شد و با انتشار ویدئویی اعلام شد که او باردار است.اما خود گلشیفته در برابر این شایعه هیچ واکنشی از خود نشان نداد.

منبع: رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت