سازمان برنامه رقم مناسبی برای استانداردسازی کلینک‌ها اختصاص دهد


سازمان برنامه رقم مناسبی برای استانداردسازی کلینک‌ها اختصاص دهد

تهران- ایرنا-نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی از سازمان برنامه و بودجه خواست رقم مناسبی برای استانداردسازی برنامه‌های کلینیک‌های جراحی محدود در نظر بگیرد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار پارلمانی ایرنا، «سیدجلیل میرمحمدی» در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش کمیسیون بهداشت در مورد کلینیک سینامهر تهران گفت: در این حادثه که ممکن است حوادث مشابه آن نیز رخ دهد، کلینیکی منفجر و ۱۹ تن از بیماران و کادر درمان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به جلسات متعدد کارشناسی و بازدیدهای میدانی از محل حادثه اظهار کرد:امروزه بخش قابل توجهی از بیمارستان‌های کلانشهر تهران پتانسیل رقم خوردن حوادثی بدتر از این را دارند و این موضوع باید از جانب مجلس پیگیری شود.

نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش کمیسیون بهداشت که ماحصل یک کار کارشناسانه است باید ملاک قرار گرفته و ترک فعل‌ها پیگیری شود.

وی همچنین گفت: ضرورت دارد سازمان برنامه و بودجه رقم مناسبی برای استانداردسازی برنامه‌های کلینیک‌های جراحی محدود در نظر بگیرد؛ با این اقدام کار کمیسیون بهداشت و درمان عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید