راه اندازی کارگاه قصه گویی در 20 روستای محروم هم زمان با شهاست حضرت رقیه (س)


راه اندازی کارگاه قصه گویی در 20 روستای محروم هم زمان با شهاست حضرت رقیه (س)

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: یکی از برنامه های کانون شهید باکری در کنار برگزاری مراسم عزاداری، راه اندازی کارگاه های قصه گویی و مسابقات نقاشی در 20 روستای محروم است.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های مناسبتی سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزاری مراسم عزاداری به مدت ۲ شب همراه با رعایت نکات بهداشتی در ۲۰ روستای سطح جنوب کرمان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: بر همین اساس با استفاده از ظرفیت گروه جهادی کانون شهید باکری و دیگر فعالین مسجدی و گروه های جهادی این مراسم در ۲۰ روستا برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون در کنار برگزاری مراسم عزاداری، راه اندازی کارگاه های قصه گویی و مسابقات نقاشی است.


حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: قصد داریم در این کارگاه ها با اشاره به گوشه ای از زندگی و سیره حضرت رقیه (س)، کودکان و نوجوانان را بیشتر با این دردانه سه ساله آشنا کرده و برای آنها الگوسازی کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: مسابقه نقاشی نیز ویژه کودکان برگزار می‌شود و در همین راستا کودکان زندگی و اسارت حضرت رقیه (س) را نقاشی می کنند.


وی اظهار کرد: همچنین در نظر داریم به منظور خدمت رسانی به محرومین منطقه تعداد ۱۰۰ کیسه آرد را در بین خانوارهای نیازمند رودبار جنوب و بخش جازموریان توزیع کنیم.


حجت الاسلام خاوری اضافه کرد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه هایی است که هم زمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اجرا می شود و بر همین اساس تعداد ۵ هزار پرس غذای نذری پخت شده و در بین نیازمندان توزیع می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه یادآور شد: پیش از این نیز در دهه اول محرم با کمک خیرین و بچه های مسجدی گروه جهادی کانون شهید باکری، طرح اطعام حسینی اجرا شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر