دو گزینه جدید مدیریت پرسپولیس در روزی که با هم مخالف بودند !


دو گزینه جدید مدیریت پرسپولیس در روزی که با هم مخالف بودند !

در حالی به تازگی نام حبیب کاشانی و محمد آخوندی برای مدیرعاملی و هیئت مدیره پرسپولیس شنیده می شود که این دو در گذشته در مورد مدیریت و مشکلات سرخ ها اختلافاتی با هم داشته اند. نوشته دو گزینه جدید مدیریت پرسپولیس در روزی که با هم مخالف بودند ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دو گزینه جدید مدیریت پرسپولیس در روزی که با هم مخالف بودند !

حبیب کاشانی و محمد آخوندی دوباره در پرسپولیس به هم می رسند ؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۵
دو گزینه جدید مدیریت پرسپولیس در روزی که با هم مخالف بودند !

در حالی به تازگی نام حبیب کاشانی و محمد آخوندی برای مدیرعاملی و هیئت مدیره پرسپولیس شنیده می شود که این دو در گذشته در مورد مدیریت و مشکلات سرخ ها اختلافاتی با هم داشته اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حضور احتمالی حبیب کاشانی به عنوان مدیر عامل و محمد آخوندی به عنوان عضو هیات مدیره در حالی که هر ۲ عضو شورای شهر هستند می تواند به کاهش مشکلات امروزی پرسپولیس کمک کند. این دو سالها قبل در دعواهای مدیریتی پرسپولیس، روبروی هم بودند اما دست تقدیر آنها را این بار در یک دسته و حزب نشانده است

حبیب کاشانی در بدترین دهه تاریخ پرسپولیس با این تیم در ۲ مقطع، یک قهرمانی در لیگ و ۲ قهرمانی در جام حذفی به دست آورد.

نکته جالب این که بین سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ پرسپولیس تنها سه عنوان قهرمانی به دست آورد که هر ۳ قهرمانی در دوران مدیریت حبیب کاشانی بود، ضمن این که در دوران حضور او بنا بر اعلام سازمان بازرسی هیچ گاه بدهی پرسپولیس افزون به زمان قبل از حضورش در باشگاه نبود.

از طرفی محمد آخوندی هم به رغم جوانی در دوران حضور در هیات مدیره پرسپولیس به خاطر تجربه حضور در سازمان، گزینه ای مفید برای این پست بود، حالا کاشانی با توجه به تجربه مدیریت گذشته، تناقض همزمانی حضورش با آخوندی را در پرسپولیس از بین خواهد برد اما چرا؟

در سال ۱۳۸۷ در حالی که پرسپولیس قهرمان مسابقات لیگ شده بود، تنها چند روز بعد از قهرمانی این تیم در لیگ، حبیب کاشانی به علت اختلاف با سازمان تربیت بدنی و محمد علی آبادی رییس آن سازمان که معاون محمود احمدی نژاد بود، از مدیریت استعفا کرد و سازمان نه تنها این استعفا را پذیرفت که بلافاصله با تغییرات در هیات مدیره، یک نماینده هم به مدیریت پرسپولیس فرستاد که این نماینده محمد آخوندی مدیر روابط عمومی و سخنگوی وقت تربیت بدنی بود، در آن مقطع شاید این ۲ مسیری یکسان در پرسپولیس نداشتند و اهدافشان یکسان نبود اما بعد از گذشته سالیان بسیار حالا این ۲ از یک حزب مشترک در انتخابات شورای شهر تهران برنده شده و تعامل و وحدت عمل این ۲ این بار می تواند پرسپولیس را در مسیر سبز تداوم موفقیت یاری کند.

اغلب هواداران معتقدند برای آینده پرسپولیس به جای استفاده از مهره های صندلی پرکن بهتر است از امتحان پس داده هایی استفاده شود که در ادوار گذشته نه تنها باری بر روی دوش این تیم نبوده اند که با درایت خود این تیم را موفق کرده اند.

پرسپولیس مجال تجربه اندوزی نیست، متاسفانه در سالهای اخیر برخی از مدیران یا در این مجموعه طرح کاد مدیریت گذرانده اند و یا مدیران ناکارآمد و شکست خورده به طور تکراری در پرسپولیس به ادامه مسیر افزایش بدهی و بدبختی های این تیم پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی