خط رسانه‌ای دشمن در پی واکسن‌هراسی است


خط رسانه‌ای دشمن در پی واکسن‌هراسی است

سردار شریف گفت: برخی تلاش می‌کنند در خصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه‌ای دشمن است.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه امروز در رزمایش مقابله با کرونا که از سوی بسیجیان سازمان بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه تهران بزرگ برگزار شد، اظهار داشت: حضور میدانی ملت ما در میدان وسیع مقابله با ویروس کرونا تداعی‌کننده پشتیبانی مردم از رزمندگان در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: بسیجیان در طی مدت فراگیری بیماری کرونا امتحان خوبی را پس دادند؛ البته همه می‌دانند مسئولیت اصلی مقابله با این بیماری بر عهده دولت است، اما با وجود این، طی مدت فراگیری کرونا در کشورمان، بسیجیان همچون گذشته برای مقابله با کرونا در میدان حضور یافتند.

سردار شریف گفت: در همین رابطه نیروی زمینی سپاه در تمام نقاط جغرافیایی کشور که وزارت بهداشت اعلام کرده، بیمارستان‌های سیار خود را که از امکانات خوبی هم برخوردار هستند، راه‌اندازی کرده است که به‌عنوان‌ مثال می‌توان به راه‌اندازی این بیمارستان‌ها در برخی شهر‌های سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر این، میلیون‌ها بسته معیشتی هم تاکنون از سوی بسیجیان میان نیازمندان توزیع شده و همچنان این تلاش‌ها ادامه دارد.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه‌ در ادامه با اشاره به جریان رسانه‌ای که توانمندی‌های کشورمان در خصوص تولید واکسن را زیر سوال می‌برند، افزود: علی‌رغم همه تحریم‌هایی که متوجه کشور است، متخصصان و دانشمندان ما موفق به تولید واکسن‌هایی برای مقابله با بیماری کرونا شده‌اند و این در حالی است که رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا هیچ موفقیتی در کشورمان نمود پیدا نکند و به این کلمه که "غافلگیر شدیم" بسیار علاقه‌مند هستند.

وی همچنین به تلاش‌های کشورمان برای بیرون راندن آمریکا از منطقه اشاره و عنوان کرد: ما ۲۰ سال است که به دنبال بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه هستیم، اما عده‌ای تلاش می‌کنند که این موضوع را نادیده بگیرند؛ به عبارت دیگر، در هر مقطعی که ملت ایران موفقیتی را کسب می‌کند، شاهد هستیم که عده‌ای سعی در بی اهمیت جلوه دادن آن دارند.

سردار شریف در ادامه تصریح کرد: چرا بعضی‌ها تلاش می‌کنند ساخت واکسن در کشورمان را نادیده بگیرند و آن را کاری کوچک جلوه دهند؛ آن‌ها با شیطنت رسانه‌ای تلاش می‌کنند تا همت متخصصان کشورمان را زیر سوال ببرند؛ به همین علت امتحان بسیار بزرگی در مبارزه با کرونا در پیش روی داریم.

وی با تأکید بر اینکه کسی نباید داشته‌ها و توانمندی‌های کشور را در مقابله با کرونا زیر سوال ببرد، بیان کرد: در این مقطع که دولت تلاش می‌کند تا واکسن وارد یا تولید کند، برخی‌ها تلاش می‌کنند در خصوص واکسن شایعاتی را در فضای مجازی مطرح کنند که این همان خط رسانه‌ای دشمن است.

سردارشریف با اشاره به اینکه بر خلاف تمام تبلیغات منفی که علیه تزریق واکسن صورت می‌گیرد، رهبر انقلاب اسلامی واکسن داخلی را تزریق کردند، افزود: این چه خطی است که برخی‌ها تلاش می‌کنند با استفاده از آن، مردم را از واکسن زدن بترسانند؛ مطمئناً بسیج در این شرایط وظیفه دارد همه مردم را برای تزریق واکسن تشویق و ترغیب کند و هیچ زمانی را هم نباید برای سرعت بخشیدن به تزریق واکسن از دست بدهیم.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه با بیان اینکه تا‌کنون ۷۰ درصد از جمعیت هدف در سطح بسیجیان وزارتخانه‌ها و ادارات تهران واکسینه شده‌اند، گفت: به واسطه گستردگی و امکاناتی که سپاه در سطح کشور دارد، اعلام آمادگی کردیم تا به هر میزان که بخواهند، هیچ محدودیتی در امکانات و وقت در سپاه و بسیج برای تسهیل تزریق واکسن افراد جامعه نداریم؛ زیرا خود را کمک‌حال دست‌اندرکاران این عرصه می‌دانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403