همه زحمات کادر درمان در مراسمات عزا به هدر می رود


همه زحمات کادر درمان در مراسمات عزا به هدر می رود

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان، گفت: همه زحمات همکارانم، در مراسمات عزاداری و تشییع جنازه به هدر می‌رود، چرا که روزانه بالغ بر 10 مراسم خاکسپاری در حوزه شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

محمد یزدان پناه آماری از روند واکسیناسیون کرونا در شهرستان بویراحمد خبر داد و در خصوص تفاوت آماری بین شهرستان ها، افزود: واکسیناسیون در حوزه شهرستان بویراحمد طبق ضوابط تعریف شده گروه هدف انجام گرفت و آمارها کاملا واقعی است. هم اکنون همه سالن‌های تجمیعی واکسیناسیون کرونا فعال هستند و بیشتر باید اطلاع رسانی شود که نوبت دوم واکسن به موقع انجام گیرد، تا فاصله بین دو نوبت رعایت شود.
وی گریزی نیز به وضعیت قرمز کرونا در استان زد و اظهار کرد: همه زحمات همکارانم، در مراسمات عزاداری به هدر می‌رود چرا که روزانه بالغ بر ۱۰ مراسم خاکسپاری در حوزه شهرستان بویراحمد انجام می‌گیرد و همکاران ما به تنهایی نمی توانند این مراسمات را مدیریت کنند در نتیجه سرعت واگیری این بیماری بیشتر می‌شود.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد ادامه داد: مدتی است همراهی نیروی انتظامی با مرکز بهداشت کمرنگ شده است. چنانچه نیروی انتظامی بتواند در زمان مراسمات و خاکسپاری ما را همراهی کند، بدون شک وضعیت از قرمز به نارنجی و سفید بر میگردد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده یاسوج؛ نوزدهمین جلسه واکسیناسیون کرونا ویروس با حضور محمد یزدان پناه، رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد و کارشناسان واحد بیماری‌های معاونت بهداشت استان و مسئولین مراکز تحت پوشش مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد برگزار شد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل