تکه تکه شدن 2 نگهبان باغ پسته زیر چرخ های قطار کرمان / راز پتو ها چیست ؟


تکه تکه شدن 2 نگهبان باغ پسته زیر چرخ های قطار کرمان / راز پتو ها چیست ؟

حوادث رکنا: 2 جوان در برخورد با قطار به کام مرگ فرو رفتند.

حضور 2 جوان از اهالی منطقه قوام آباد بخش چترود کرمان در مسیر قطار، مرگ دلخراش آن‌ها را در پیداشت.

به گزارش رکنا، امین عربپور رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند در مورد این حادثه که شب گذشته حوالی ساعت ۰۹:۰۰ اتفاق افتاد، بیان کرد: متاسفانه در این حادثه که در حوالی روستای قوام آباد اتفاق افتاد دو جوان از اهالی این روستا که سن یکی از آن‌ها ۲۴ و دیگری ۳۵ سال بود جان خود را از دست دادند که جوان ۳۵ ساله متاهل و دارای یک فرزند هم بوده است.

وی با بیان اینکه این جوانان از نگهبانان باغات پسته بودند، افزود: طبق مشاهدات همکاران این افراد با پتو در مسیر قطار بوده‌اند که متاسفانه به طور دلخراشی به زیر قطار کشیده شده‌اند و در محل جان خود را از دست داده‌اند؛ دلیل اینکه این افراد با پتو روی ریل بوده‌اند هنوز مشخص نمی‌باشد.

عربپور با ابراز ناراحتی از تعدد این حوادث در محدوده زرند و کرمان، بیان داشت: اگر اشتباه نکنم از ابتدای سال جاری این سومین حادثه از این دست می‌باشد که مرگ ۴ جوان را در پی داشته است.

هرچند بنا به گفته رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زرند احتمالاً این افراد برای اشراف بر منطقه روی ریل [که مرتفع تر است] حضور داشتند [با پتو خوابیده بوده‌اند]، اما به نظر می‌رسد پلیس باید احتمالات دیگر را نیز مدنظر داشته باشد، چرا که ممکن است موضوع مرگ این افراد قبل از برخورد با قطار نیز مطرح باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !